MotoNews.pl
  

Pyt o 128

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich. mam pytanko czy mozna jeszcze gdzieś kupić f128 qp albo przynajmniej samą karoserie i za ile?
czy może jest tak jak w przypadku kadetta cqp jak znalazłem oferte to koleś chciał 9tys z qp w śerdnim stani. pozr
  
 
UU bedzie cięzko.
jesli chcesz kupic cos konkretnego to i kasa konkretna poza tym auta te sa malo odporne na korozje i bardzo malo ich zostalo a ceny dobrych egzemplarzy sa wysokie, np okolo 4-5 tys euro na zachodzie za auta kolekcjonerskie (umyc wypastowac i sie cieszyc)
w polsce za 6-7 tys mozna cos kupic - jest kilka na allegro i te ceny sa realne - tzn jak kogos pili to może opuści ale jak nie to nie bo takie sa ceny tych aut.

A za gipsowo-szpachlowe figurki to 2-3 tysiace zł. Ale zwykle to sa egz. bardzo spawane i czesto nie oryginalne cześci - zdecydowanie nie polecam bo doprowadzic to do stanu kolekcjonerskiego to koszty sa wieksze niz kupic dobry egz. za 10 tys zł

jeśli masz wiecej pytan o 128 to wal śmiało - troche sie w to bawiłem: miałem dwa sedany, a kumpel ma 128 coupe SL
  
 
dzieki bardzo. a zanasz może jakieś stronki o 128. żeby sobie troche poczytać i oczywiście po oglądać.
  
 
jest tego sporo podam kilka:
http://www.fiat128.de/
http://www.mirafiori.com/~courtney/
zreszta wpisz w google Fiat 128 to wyskoczy Ci parę ciekawych miejsc.
Jeśli szukasz coupe to teraz na allegro jest taki niebieski - zainteresuj sie nim.
Ja jestem zdecydowanie zakochany w sedanach.
Mam tu w łodzi nawet takiego jednego na oku ale kasa duża potrzebna a można też tak jak pisałem coś z np włoch przyprowadzic i na żółte blachy rejestrować.
  
 
CZEŚĆ ,ostatnio widziałem 2 szt na dęblińskiej ale raczej do kapitalki stały na terenie dawnej mleczarni były nawet foty gdzieś na forum obydwie coupe jedna miała silnik chyba 1,1 a druga 1,3 z tego co mi wiadomo .
aha jestem z puław .
  
 
jak juz kupisz autko to mam sporo czesci do tego - ostatnio pociąłem także moje pierwsz coupe - myslałem ze było bardziej zgnite ale i tak pracy tam włozyc by trzeba straszne ilości - tak to stałsie dawcą do nastepnej juz w miare zdrowej budy. 3p jest łatwiej kupic ale bywają coupeki jeszcze w znośnym stanie ale nbajgorzej jest z oryginalnościa - jakoś coupe było bardzo podatne na wiejski tunning - dużo wiecej oryginalnych 3p jeździ (procentowo) niż coupe