MotoNews.pl
  

BRĄZOWY PRZEKAŹNIK RS ( MKV ) - długie.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od jakiegoś czasu delikatnie świeci mi się kontrolna ładowania.
Dodatkowo nie świeci się przy odpalaniu a zapala sie dopiero po zapłonie i to tak że w dzień jej nie widać zuważyłem ją w nocy mruży delikatnie , dizisja sie dobrałem do skrzynki bezpieczników i nic .

Potem ładowanie jest oki trzyma 14 - przy max obciążeniu 13,4

kable oki , dobrałe sie do przekaźników po wyjęciu przekaźika opisnaego poniżej wszystko wraca do normy , tylko teraz za co on odpowiada.

Przekaźnik:
Brązowy maleńki w przedniej części skrzynki na środku
nr:

77180
V23073-
A1001-X001
856614N089CA

PILNE - samochód rozebrany
  
 
R 1 Ogrzewanie szyby przedniej Zielony
R2 Wycieraczka szyby przedniej Czerwony
R3 Ogrzewanie szyby tylnej Zielony
R4 Układ przeciwblokujący ABS Ciemnozielony
R5 Pompa hydrauliczna układu przeciwblokującego ABS Fioletowy
R6 Światła drogowe Żółty
R7 Wycieraczka szyby tylnej Pomarańczowy
R8 System wtryskowo-zapłonowy lub sterowanie silnika gaźniko-wego Zielony, czerwony lub żółty
R9 Elektryczna pompa paliwa Brązowy
R 10 Sprzęgło elektromagnetyczne sprężarki klimatyzacji Brązowy
R 11 Klimatyzacja (pełne obciążenie) Brązowy
R 12 Układ podgrzewania wstępnego silnika wysokoprężnego Brązowy
R 13 Światła do jazdy dziennej l (dla krajów skandynawskich) Zielony
R 14 Wolny —
R 15 Rezerwowy —
R 16 Pompa paliwa wersji 4x4 Fioletowy R 17 Wyłącznik czasowy oświetlenia wnętrza Żółty
R 18 Elektryczne sterowanie szyb Zielony
R 19 Tylne światło przeciwmgłowe Zielony lub brązowy
R 20 Światła do jazdy dziennej II (dla krajów skandynawskich) Niebieski
R 21 Światła przeciwmgłowe przednie — moduł Biały lub zielony
R 22 Spryskiwacze reflektorów Niebieski
R 23 Światła mijania Biały
R 24 Blokada rozruchu silnika (przy automatycznej skrzynce przekładniowej) lub autoalarm Czerwony lub żółty
R 25 Światła przeciwmgłowe przednie Biaty
R 26 Wyłącznik zapłonu (stacyjka) Czarny




znalezione gdzies kiedys na forum, moze sie przyda...

[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2006-04-19 21:11:59 ]
  
 
hmm jesli w przedniejj czesci, brazowy malutki, to tak jakby R12.. hmm na rs na diesla mi nie wyglada... nie pamietam czy mam taki u siebie...
  
 
no i masz Ci los R12 Ciekawy jestem jakim cudem w RS jest przekaźnik z diesla.

Czy ktoś może sprawdzić czy ma coś wtym miejscu ( WAŻNE )

Przydało się bardzo , dzięki serdeczne , Piwo dla Ciebie przy najbliższym spotkaniu , upomnij sie bo pamięć zawodną bywa.


[ wiadomość edytowana przez: RedCar dnia 2006-04-19 21:44:01 ]
  
 
zauważyłem też jeszce jeden dziwny objaw jak ten przekaźnik jest na miejscu , i zarzy sie kontrolka ładowania to jeżeli włącze tylną wycieraczkę , zapala sie dioda we włączniku ogrzewania tylnej szyby , paranoja jakaś masa musiała sie gdzieś oberwać , i mi robi choinke w samochodzie szukam jutro dalej.

Jakieś pomysły.
  
 
dzisiaj juz mi sie nie chce do garazu leciec i tego rozbierac ale jutro postaram sie zerknac, ale wydaje mi sie ze u mnie jest w tym miejscu pustka (albo zworka) wczoraj wygrzebywalem stary alarm i troche sie w kostki gapilem ale uwagi na to nie zwracalem i nie pamietam :/

Cytat:
2006-04-19 21:41:04, RedCar pisze:
(...) Przydało się bardzo , dzięki serdeczne , Piwo dla Ciebie przy najbliższym spotkaniu , upomnij sie bo pamięć zawodną bywa.



heh przy najblizszym spotkaniu (moze w koncu sie na jakims spocie pojawie) to chetnie sie na Twoja elektryke pod maska popatrze, bo u mnie ktos cos kiedys ratowal i mimo ze wszystko (jak narazie) dziala to sposob wykonania pozostawia wiele do zyczenia:/



[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2006-04-19 23:42:38 ]
  
 
u woja tesz byl ten przekaznik a ma 1,8

a co do skrzynek z RS-a to mam cos takiego od janka-rs

CALOSC



PO KAWALKU






moze pomoze
  
 
u mnie w tym miejscu pusto.
  
 
to nie koniecznie wina przekaźnika, jeśli siem uprzesz to mozesz go mieć
  
 
U mnie jest brązowy a silnik mam 1,6EFi....
  
 
Prawdopodobnie ten przekaźnik może odpowiadać za klakson , sygnał dzwiękowy. którego żeczywiście od paru tygodni nie mam , dzisiaj sprawdze i napisze na forum.
  
 
heh sprawdzilem dzisiaj i rownierz posiadam ten przekaznik... mamy wysokoprężne RSy ;]


[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2006-04-20 18:32:58 ]
  
 
RedCar poprostu sprawdz porzadnie wszystkie masy
a jak zapala ci sie diodka w jednym z wlacznikow to nba bank nie masz masy na klapie
  
 
kurde sprawdziłem , i wiem że nie mam masy ale gdzie już srawdziłem wszystko rozebrałem pół deski , potem tylną klapę dzisiaj siedziałem pod maską , naprawiłem klakson nowa masa od silnika i nic dalej gasnie dopiero po wyjeciu przekaźnika BRĄZOWEGO , poprostu pojeżżę pare dni bez niego zobacze co bedzie sie działo.

Ale masy na klapie nie sprawdzałem więc jutro powrót pod maskę.
  
 
Szukam dalej to nie masa w klapie ani klakson , kto ma jakieś pomysły bo jak nic to w poniedziałek jade do elekryka.

zauważyłem że przekaźnik po wlaczeniu zapłonu od razu sie zwiera , jakieś pomysły.
  
 
no i dzieki mojej zepsutej instalacji od przedniej szyby i pomocy sureca dajacemu schemat znalazlem odpowiedz na Twoj problem - wg schematu przekaznik R12 wykorzystywany jest do wylaczenia napiecia do przekaznika R1 jesli alternator nie daje napiecia, tym samym nie wlaczymy ogrzewania przy wylaczonym silniku i podgrzewanie samo nam sie wylaczy przy braku ladowania...

a przynajmniej mi sie tak wydaje ze schematu, moze ten kabel co idzie od alternatora ma inne zadanie;p
mozesz bez tego przekaznika spokojnie pomykac...

PS1. good luck, jesli jeszcze nie byles u elektryka;p
PS2. tu masz w/w schemacik:




[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2006-04-26 18:58:48 ]
  
 
Ogrzewanie szyby przedniej hmm R1 przekaznik okazał sie być spalony , do tego znalazłem przekaźnik przy podszybiu który sie rozleciał nie wiem do czego służył. tak wiec narazie jezdze bez dwóch przekaźników od szyby przedniej i tego z pod maski który był kolo akumulatora , do tego spaliłem właśnie kable do podgrzewania dysz spriskawaczy wiec chyba jednak elektryk
  
 
ten kolo akumulatora to jest glowny przekaznik ogrzewania szyb przednich, wytrzymuje to to duze naterzenie pradu, i podaje prad bezposrednio z aku na szybki, a R1 jest to przekaznik czasowy, ktory, po przycisnieciu przycisku zalacza ten kolo akumulatora na okolo 4 minuty...

a R12 tak jak mowilem wyglada na rozlaczanie obwodu ogrzewania przy za malym napieciu z alternatora lub cos w tym stylu...