Problem z Stag 300

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Mam taki problem ze po nocnym postoju samochód na gazie pali chocby na dwa gary i z tłumika strzela takie jakby wypadanie zapłonu ... po rozgrzaniu juz zanika to ale lekko faluja obroty... oczywiscie zapalam go na benzynie i po 30stopniach przełącza sie na gaz. Świece wymienione kable też .Wtryski czyszczone przez gazownika i filtry obydwa powymieniane.Regulacja dwa razy robiona i nic dalej to samo.

Instalacja to Stag 300 sekwencja a auto to Peugeot 406 2.0 Turbo

jak myslicie co to moze być ? gazownik jeden podejrzewa ze listwa moze być za wolna ... mam czerwone valteki ...

Pomózcie bo juz normalnie wychodze z siebie niewiedząc co jest a jest to troche meczace jak sie jedzie

pozdrawiam

  
 
valteki mają skónnośc do rozkalibrowywania sie : kalibracja mechaniczna polega na ustawieniu jednakowego skoku grzybka - to sie lubi rozjechac i wtedy trzęsie silnikiem jakby wypadały zapłony bo wtryski nierówno dawkują gaz. Ta wada w połączeniu z oczywiście wolnymi wtryskami powoduje falowanie nawet jak sie nagrzeje. Sprawdź też jaka jest temperatura gazu ( nie reduktora tylko gazu) w czasie jak żle pracuje na zimnym - masz może za nisko ustawione przełączanie lub za mało wydajny reduktor-parownik (jaki?)
  
 
temperatura przełączania na gaz jest 30stopni a na reduktorze to niemam pojecia bo zawsze tylko u gazownika auto pod komputer podpinam(brak kabelka w domu) na gazie mam przejechane około 15tyś i dopiero niedawno zaczeły sie takie rzeczy dziac. Reduktor mam Europegas ale jaki dokładnie model to niemam wpisane w fakturach. Był na regulacjach i nic niedawało tylko troche polepszyło sie. Jeden mówił ze moze być cos z zapłonem np. cewka bo tak strzela lekko z tłumika.To co polecasz wymiana valteków na jakieś innej firmy czy na te zółte?
  
 
dzwonie do gazownika i mówie mu czy listwa magic jet była by dobra a on mowi ze ona niema homologacji na polske lecz sa opinie ze dobrze chodzi i nie ... ale potem nikt moze Mi niedac na nie gwarancji i on by osobiscie tego niezałozył ... mowi jak juz to lepiej Matrix lub keihl(cos podobnego niezrozumiałem dokładnie)
ale na żółtych valtek montuje i nienarzekaja ludzie mowi ...

co robic?
  
 
nie sądzę abys doszedł do porozumienia z gazownikiem
Matrix oczwiście pasuje , ale jest droższy od magic jeta
http://www.megapol.com.pl/?p=productsMore&iProduct=694&sName=Listwa-wtryskowa-Matrix-HD-(ma%B3a)
ale nigdzie nic nie piszą o homologacjach najakiekolwiek wtryski
zapytak w megapolu.
Te trzecie to keihin'y ale te to już kosztują ok. 400 zł za jeden wtryskiwacz a nie listwę - super dobre ale nie pożyją dłużej niz magic jety.
Co innego temperatura reduktora przy której masz ustawione przełaczanie na gaz a co innego temperatura gazu ( to dwa różne czujniki i pomiary) ta druga daje pogląd czy reduktor ma wystarczającą moc cieplną do odparowania i ogrzania gazu. Bez interfejsu sam do niczego nie dojdziesz
  
 
dzwoniłem jeszcze do gazownika co mi instalacje zakładał i mi mówi że czerwone valteki w kazdym instaluje i to nieprawda że czerwone sa wolniejsze od żółtych ... głupoty i tyle gada. Jeszcze dodał ze wstrysk na gazie ma inny czas niz na benzynie wiec niema sensu dawac innej listwy :/ normalnie goscia nierozumie ...

wiec co radzisz kupić kabelek i podpiąc u siebie pod laptopa tak?

interfejs USB bedzie dobry ? gdzie najlepiej taki kabel kupić?

pozdro
  
 
daj spokój valtekom, muli Ci auto bo masz za mały reduktor i ćiśnienie gazu mocno spada jak depniesz w pedał. Jakbys miał kabelek to byś widział w czasie jazdy jaki szajs masz zamontowany.
Żeby nie kupować dwa razy na aledrogo to lepiej kup od razu w megapolu oryginał :
http://www.megapol.com.pl/?p=productsList&iCategory=108&sName=AC-STAG-200/300/4
z allegro nie wszystkie na USB dziłają choc nieco tańsze ale tandetne i nie warto
twój gazownik to oszust i druciarz , aż szkoda że staga tak kaleczy.
  
 
ok to zakupie ten kabel i dam znac co i jak