Okrągłe zegary w DF

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko czy ma może ktoś schemat lub wie jak podłączyć do DF-a który ma licznik "termometr" okrągłe zegary od DF z 90 roku???Nabyłem takie zegary ale jak popatrzyłem na stare i te nowe to nowe posiadają dodatkową kostke na środku,a te stare tego nie miały.Prosze o pomoc.Z góry dziękuje.
  
 
ee, ja bym tam sobie "kreski śmierci" nie zmienił na nowsze zegary
  
 
Hmmm o ile pamiętam to "zapasowa" kostka powinna wisieć pod deską...
  
 
Nie ma żadnej kostki pod deską.Zapasowa kostka pośrodku zegarów służy do podłączenia obrotomierza i dodatkowych czujników,jak poziom płynu hamulcowego,pasy bezpieczeństwa(!!!),awaryjne,ogrzewana szyba tylna.Ciagniemy odpowiednie kabelki od wyłączników(w starszych modelach kontrolki były w wyłacznikach) oraz obrotomierza i podpinamy.Gdzies miałem rozpisane który styk jest do czego ale za diabła nie wiem gdzie

I tak termometr z kreską śmierci jest najlepszy
  
 
Cytat:
2004-09-09 11:03:57, kaovietz pisze:
Nie ma żadnej kostki pod deską.Zapasowa kostka pośrodku zegarów służy do podłączenia obrotomierza i dodatkowych



NIE OD OBROTOMIERZA !!!
Tam sie podlacza dodatkowe tylko te duperele jak kontrolki od pasow, mgielnych, awaryjnych, podgrzewania szyby i zuzycia klockow ham.

Olej to kostke ja tak zrobilem i wszystko gra reszte podepnij jak w tych z kreską...

Obrotomiez podlacza sie oddzielnie z tylu gdzie jest wyjscie na 3 kable od obrotka czyli: cewka, prad i masa
  
 
Cytat:
2004-09-09 17:54:18, Lifeguard pisze:
Obrotomiez podlacza sie oddzielnie z tylu gdzie jest wyjscie na 3 kable od obrotka czyli: cewka, prad i masa



Tak się podłącza, ale powinno sie przez kostkę przynajmniej wg. wszelkich schematów do fiata 125p z okrąglymi zegarami...
  
 
Właśnie,że powinno podłączyć się przez kostkę i nie pisz "NIE DO OBROTOMIERZA" bo właśnie DO OBROTOMIERZA.To,że zrobiłeś zmotę,nie oznacza,że takie podłaczenie jest właściwe.Ja podałem jak powinno być to zrobione fachowo.
  
 
Kao a masz mozę zaktualizowane schematy na tą wersje z kontrolka pasów ??? bo ja mam tylko te starsze...
  
 
na nowym schemacie ta kontrolka jest nie wyszczegolniona wg schematu wogole nie ma przewodu do zlacza tej kontrolki
  
 
Niestetyż Nomad,nie mam.Ta kontrolka nigdy chyba nie była wykorzystywana.
  
 
Cytat:
2004-09-09 20:25:46, kaovietz pisze:
Właśnie,że powinno podłączyć się przez kostkę i nie pisz "NIE DO OBROTOMIERZA" bo właśnie DO OBROTOMIERZA.To,że zrobiłeś zmotę,nie oznacza,że takie podłaczenie jest właściwe.Ja podałem jak powinno być to zrobione fachowo.



A to przepraszam. Bo wg mnie to w takim razie bez sensu sa te wyciete miejsca na piny (czy jak tam to nazwac) od obrotomierza.
  
 
Cytat:
2004-09-09 22:38:27, Lifeguard pisze:
Cytat:
2004-09-09 20:25:46, kaovietz pisze:
Właśnie,że powinno podłączyć się przez kostkę i nie pisz "NIE DO OBROTOMIERZA" bo właśnie DO OBROTOMIERZA.To,że zrobiłeś zmotę,nie oznacza,że takie podłaczenie jest właściwe.Ja podałem jak powinno być to zrobione fachowo.



A to przepraszam. Bo wg mnie to w takim razie bez sensu sa te wyciete miejsca na piny (czy jak tam to nazwac) od obrotomierza.



Nie tak całkiem bez sensu bo obrotomierz był opcjonalny... i z tego co rozebrałem X desek to wystepowało kilka typów... możliwe że nie każdy miał wyprowadzone styki na ścieżkach...
  
 
raczej kazdy licznik mial styki na sciezkach tylko nie kazdy mial obrotomierz

mam nieuzywane okragle zegary do 125p w wersji bez obrotomierza i styki sa,
odmian obrotomierzy lumela byla cala masa ale wszystkie mialy ten sam mechanizm i w zespolonych wskaznikach koncowki obrotomierza byly polaczone z plytka za pomoca trzech krotkich przewodzikow (tak samo bylo w tych kwadratowych zegarach w krate w poldku, nie wiem jak w caro bo tych jeszcze nie demontowalem)

ale dobrze jest jak jest bo jezeli ktos podlacza sobie okragle zegary do starszego fiata to omija kostke i podlacza obrotomierz prosto do przewodow odpietych od kwadratowego obrotka, kontrolki awaryjnych i ogrzewania szyby planuje pozniej podpiac i odrazu zrobic porzadek z podlaczeniem obrotomierza.....

i juz tak jezdze rok, a tych kontrolek nie zrobilem

  
 
dzięki za pomoc będe próbował zobaczymy co z tego wyjdzie.
  
 
Mam pytanko co zrobić żeby mieć niebieskie podświetlenie okrągłych zegarów we fiacie??Bo narazie mam zielone i też tylko jedną żarówke bo reszta się popaliła.Za pomoc z góry dziękuje.Narazie.
  
 
Rozwalić zielone plastiki (takie kopułki) widoczne po wyjęciu żarówek,polakierować na niebiesko żarówki lub włożyć niebieskie żarówki/diody.Żadna filozofia
  
 
No wiesz kao zależy dla kogo bo ja dopiero zaczynam takie eksperymenty i nie chce tego spieprzyć.Jeszcze jakieś pomysły????
  
 
Cytat:
2004-09-20 23:10:02, luk_M pisze:
No wiesz kao zależy dla kogo bo ja dopiero zaczynam takie eksperymenty i nie chce tego spieprzyć.Jeszcze jakieś pomysły????



Moze podwazyc te kopułki, ja jeszcze nie probowalem ale mam zamiar w wolnym czasie sprobowac, bo tez chodzi mi po glowie aby zmienic podswietlenie na niebieskie. Z drugiej strony te zielonkawe na tle moich białych tarcz prezentuje sie bardzo gustownie