Zdjecie krokowca

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
bracia fordowcy

zwracam sie z ogromna prosba jesli ktos z was posiada zdjecie silnika (1.6 16V ZETEC - pewnie ma to znaczenie), na ktorym widac krokowiec to bede wdzieczny. Widzialem sam krokowiec w necie, ale w aucie niestety nie moge zlokalizowac takiego samego.

stalych obrotow zycze
  
 
krokowiec jest na kolektorze ssącym po lewej stronie przepustnicy pod czujnikiem połozenia przepustnicy taki cylindryczny
  
 
  
 
re: mazzi19

wielkie dzieki

widze wiec ze w sklepie byl inny chyba ze troszke inaczej wyglada z tej perspektywy zanim sie rozbierze.

przy okazji moze mi ktos polecic silikon do uszczelniania?
zamierzam przeczyscic krokowiec - faluja obroty.
  
 
Cytat:
2006-05-13 12:06:29, dymek666 pisze:
zamierzam przeczyscic krokowiec - faluja obroty.


po co? to nie wina jego, ze obroty faluja.
  
 
Cytat:
2006-05-13 11:02:55, dymek666 pisze:
.... (1.6 16V ZETEC - pewnie ma to znaczenie), na ktorym widac krokowiec to bede wdzieczny. Widzialem sam krokowiec w necie, ale w aucie niestety nie moge zlokalizowac takiego samego....



w zetecu krokowiec jest w innym miejscu i wyglada faktycznie inaczej... patrzac na silnik z gory stojac przodem do pojazdu kieruj sie wzdluz przepustnicy na dol scianka kolektora dolotowego...jest tam ciasno i ciezko go bez kanalu wykrecic
  
 
Cytat:
2006-05-13 21:34:58, joker pisze:
.....jest tam ciasno i ciezko go bez kanalu wykrecic

Zanim wejdziesz do kanału, to do góry juz bedziesz miał wykrecony.
  
 
Cytat:
2006-05-13 23:18:03, Slawko pisze:
Zanim wejdziesz do kanału, to do góry juz bedziesz miał wykrecony.



do kanalu nie mam zamiaru wjezdzac a u mnie faktycznie ciasno mam instalke LPG i weze przeszkadzaja, albo mam za grube lapy i do dolnej srubki napewno sie nie dostane
  
 
to w koncu to jest to co na zdjeciu czy jak gdzie on jest
  
 
Cytat:
2006-05-14 20:25:04, mmmmat pisze:
to w koncu to jest to co na zdjeciu czy jak gdzie on jest



w zetecu jest tak jak pisalem wczesniej
  
 
Cytat:
2006-05-13 21:24:41, Slawko pisze:
po co? to nie wina jego, ze obroty faluja.



hmm tak mi sie wydawalo, ze to moze byc wina krokowca.

ok od poczatku: Z obrotami mam 2 problemy przy dojezdzaniu do krzyzowki wyje mi na jakich 1500 obrotach oraz czasem skacza mu obroty to w dol to w gore (w dol na jakie 700, w gore na jakie 1500 - zalezy z ilu)

Obroty faluja mu zarowno gdy zimny i cieply - roznie z tym. Co wazne to dzieje sie tak na benzynie i na gazie bez roznicy. Te falowania moze bym przebolal, ale najbardziej wkurza mnie jak dojezdzam do skrzyzowania to mam na obrotomierzu ~1500 obrotow i dopiero jak stane spadaja do 900, wkurza mnie to strasznie bo nie dojezdzam do krzyzowki jak wariat zeby raptem zahamowac tylko czesto trzeba sie dotoczyc jak jest czerwone.

szukajac na forum odpowiedzi znalazlem (jesli sie nie myle), ze moze to byc silniczek wolnych obrotow zwany krokowcem.

jesli uwazasz, ze to nie to, to moze mi na cos podpowiesz?
  
 
Slawko moze cos podpowiesz?
  
 
A ma ktoś fotę zeteca z widocznym krokowcem? Ciężko go wykręcić? Czy ktoś kto już to robił mógłby napisać małe how to?
  
 
w zetecu-e krokowiec jest "głeboko" pod rurą dolotu powietrza
to zdjecie to efi
zawsze męczyło mnie to rozgraniczenie zetec efi i inne takie
wszak wszystkie to dohc itd .. ja mam inaczej
  
 
Cytat:
2006-05-18 21:45:38, sebas pisze:
A ma ktoś fotę zeteca z widocznym krokowcem? Ciężko go wykręcić? Czy ktoś kto już to robił mógłby napisać małe how to?



zdjecia nie mam ale dzisiaj wymienialem...bez kanalu strasznie ciezko wykrecic...wchodzisz pod samochod wciskasz reke z kluczem plaskim bodajze '8' miedzy silnik a kolektor dolotowy...silnik jest przykrecony do sciany kolektora dolotowego na dwie sruby...dolna odkrecisz od razu a z gorna troche wiecej gimnastyki...ta gorna srube mozesz tez odkrecic od gory zerkajac pod maske....
  
 
Cytat:
2006-05-18 23:04:48, joker pisze:
zdjecia nie mam ale dzisiaj wymienialem...bez kanalu strasznie ciezko wykrecic...wchodzisz pod samochod wciskasz reke z kluczem plaskim bodajze '8' miedzy silnik a kolektor dolotowy...silnik jest przykrecony do sciany kolektora dolotowego na dwie sruby...dolna odkrecisz od razu a z gorna troche wiecej gimnastyki...ta gorna srube mozesz tez odkrecic od gory zerkajac pod maske....


znaczy sie nowy wstawiles (troszke szarpnelo po kieszeni )
lepiej?