| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
boru Sympatyk FEFK cabrio mk4 penelope dabrowa g. | 2006-05-27 18:35:05 gdzies tam czytalem o jakims 115konnym 1,6 rsi...czy to jest ten silnik? po czym poznac ze to jest rsi a nie zwykly 1,6? (oprocz pokrywy)...a jesli nie to czy sama pokrywa zaworow przypasuje do zwyklego 90ps cvh?
obrazek [ wiadomość edytowana przez: zniesmaczony dnia 2006-05-27 18:40:30 ] [ wiadomość edytowana przez: zniesmaczony dnia 2006-05-27 19:18:38 ] |
Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2006-05-27 18:48:01 chętnie bym pomógł ale jak zyje nie słyszałem o czyms takim, a ta poktywa jeszcze taka użebrowana i wygladaj jak z aluminium.... |
boru Sympatyk FEFK cabrio mk4 penelope dabrowa g. | 2006-05-27 19:05:29 znalazlem tez cos takiego
klik od razu mam pytanie....czy wkladajac taki silnik RSi to musze tez zmieniac skrzynie?...to samo z rs turbo... no i czy warto bawic sie w RSi czy lepiej kupic mocniejszy RST ? [ wiadomość edytowana przez: zniesmaczony dnia 2006-05-27 19:20:20 ] |
donpedro ford escort Krakow | 2006-05-27 21:42:15 ekstra sprawa!!
tylko gdzie dopasc taki nie do remontu? |
boru Sympatyk FEFK cabrio mk4 penelope dabrowa g. | 2006-05-27 22:35:57 tak wogole to czym sie rozni RSi od XR3i ??
...pewnie jakies lepsiejsze tloki czy korbowody ma ;] |
Intel Sympatyk FEFK Rs Turbo s1 / Rs2000 ... Tarnow | 2006-05-28 03:18:57 Witam
tak to prawda , wychodziły rsi i miały faktycznie 115 koni ! Rozniło sie to głownie głowicą , inny wałek , popychacze ktore sie recznie regulowalo a nie chydraulicznie ! Ogulnie doł silnika praktycznie bez zmian od seryjnego xra ! Twoja pierwsza fotka pochodzi z allegro i koles ją dał tylko przykladowo a głowica ktoa byla do sprzedania na tej aukcji to była zwykla sseryjna od xra natomiast druga aukcja przedstawia ten wlasnie silnik do sprzedania dlatego taka cena choc mocna przesadzona ( taniej kupi RST ) A co do skrzyni to w fordzie skrzynie podchodzą od kazdego silnika ( podejdzie ci nawet 4 biegowa od fiesty 76r ) |
boru Sympatyk FEFK cabrio mk4 penelope dabrowa g. | 2006-05-28 08:51:16 no wlasnie...nie ma chyba sensu kupowac za taka kase 115ps RSi skoro mozna w tej cenie 130ps RST nabyc....
Ale pokrywa zaworow mi sie podoba ![]() |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2006-05-28 09:11:07 ale do silnika z rst musisz doliczyc turbinke... |
donpedro ford escort Krakow | 2006-05-28 09:36:00 i ten rsi trzeba mocno kręcic bo moment obrotowy ma przy ok
5250obr/min a moc juz przy 6000obr. moment był cos około 148nm,kompresja 9.9 tak wiec zeby sobie pohulac trzeba go mocno cisnąć
a zeby sobie pozwolic na taką jazde escortem to trzeba miec zapasową skrzynie w garazu )
ale czysto teoretycznie-gdyby troche przy nim popracowac to potencjał jakis ma. a rst ma dół silnika wzmacniany?? |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2006-05-28 11:23:20 w rst masz tloki prawie kute,tzn sa z bardzo mocnego stopu i do tego odprezaja silnik. Co do rsi to jest bardzo dobra opcja dla kogos kto lubi odrobine klasyki. Mysle ze odpowiedznia obrobka glowicy,wydech,kolektor zaowocowalyby mocoa oscylujaco w okolicach seryjnej rst a z gaznikami angole wyciagaja +/- 150 jak nie wiecej. Zaleta tego silnika sa wlasnie te recznie regylowane zawoory bo dzieki temu mozna o wiele wyzej bezpiecznie krecic silnik w zwiazku z tym ma calkiem fajny potencjal.Oczywscie to tylko wiem z lektury . Kaby miec taki silnik za tyle co jest wart czyli 500pln powiedzmy do tego doliczyc remont i w 150 luzaczkiem by sie zamknal ![]() |
donpedro ford escort Krakow | 2006-05-29 08:33:06 zaczynam poszukiwania takiej maszyny ![]() |
boru Sympatyk FEFK cabrio mk4 penelope dabrowa g. | 2006-05-29 09:00:31 hmm....jak na moj gust to lepiej juz w rst zainwestowac...chocby skaly sraly bedzie wiecej niz rsi...a i latwiej dostac ![]() |