Bilstein B4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
mam problem, Chce kupic amory do mojego auta , jest nim P306. Wiem, ze to nie to forum , ale chcialem zapytac czy są wart polecenia, chce je kupic na aukcji allegro Bilstein , troche mi podpadły bo są porownywalne cenowo do innych mniej firmowych. Czy to nie są moze jakieś amory gorszej klasy ?np. przeznaczone na rynek wschodni ?.
Co o Tym sądzicie , ewentualnie jakie inne firmy sa godne polecenia do cywila.
Jaka jest róznica w sztywnosci miedzy takimi gazowymi , a olejowymi , chce zeby auto trzymalo sie dobrze drogi ,ale tez zeby mi wszystko nie trzeszczało bo zbyt twarde

Pozdrawiam
  
 
to sa poprostu zwykle seryjne amorty, bilstein nie robi tylko wyczynowych amortyzatorow po 400 zeta za sztuke ale tez zwykle cywilne, takie jak te.
  
 
B4 do seryjnego dupowoza? Sadze ze lepszych seryjnych amorków nie znajdziesz./...

Co do ceny.. mogłbym załatwic nieco taniej... Szczegóły na priv
  
 
Amortyzatory gazowe, jakość identyczna z wyposażeniem z pierwszego montażu

wiec podejrzewam, ze sa regenerowane, Bilstein to Bilstein i zawsze dobry. Ja bym zaryzykowal
  
 
Cytat:
2006-06-19 21:05:52, mmost pisze:
Amortyzatory gazowe, jakość identyczna z wyposażeniem z pierwszego montażu wiec podejrzewam, ze sa regenerowane, Bilstein to Bilstein i zawsze dobry. Ja bym zaryzykowal


to muszą być nowe amory, regenerowanych by nie sprzedawał w ten sposob , tutaj jest jeszcze ich sklep ZMax
  
 
sa to nowe amorki na bank...
  
 
B4 to sa gazowe zamienniki seryjnych amorow, ale zawsze to Bilstein. Jak chcesz sportowe amory do cywila to popytaj o B6.
  
 
Cytat:
2006-06-19 21:05:52, mmost pisze:
jakość identyczna z wyposażeniem z pierwszego montażu



sugeruje to regeneracje albo skladanie z czesci bilsteina
  
 
Cytat:
2006-06-19 21:50:58, yapko pisze:
B4 to sa gazowe zamienniki seryjnych amorow, ale zawsze to Bilstein.


a jest duża róznica miedzy takimi B4 a zwyklymi olejowymi w twardości ? , bo w maluchu mam betony , a tu chce miec sztywno , ale zeby nie bylo czuć każdej dziury, kamienia czy skrzypiących tapicerek , tymbardziej że auto małe (p306).

pytalem sie w wielu sklepach, hurtowniach, warsztatach , jedni gadają ze gazowe inni ze olejowe
  
 
Cytat:
2006-06-19 23:34:18, Rafal_Geisler pisze:
a jest duża róznica miedzy takimi B4 a zwyklymi olejowymi w twardości ? , bo w maluchu mam betony , a tu chce miec sztywno , ale zeby nie bylo czuć każdej dziury, kamienia czy skrzypiących tapicerek , tymbardziej że auto małe (p306). pytalem sie w wielu sklepach, hurtowniach, warsztatach , jedni gadają ze gazowe inni ze olejowe



w maluchu masz powiedzmy B6
B4 to gazowo-olejowy zamiennik serii
  
 
Cytat:
2006-06-19 23:14:34, mmost pisze:
sugeruje to regeneracje albo skladanie z czesci bilsteina




albo ja nie umiem czytac ze zrozumieniem albo Ty wyciagasz wnioski na podstawie innego tekstu niz cytujesz...