AL-700 regulacja ustrojstwa... :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiec sam instalowalem sterownik al700 oraz parownik brc tecno 100kw . Teraz niewiem jak mam to wyregulowac .. Auto to nexia 1,5 16v 96km . Mixer niewiem jaki nawet zostal z poprzedniej instalacji. Wiec na benzynie wszystko ok autko smiga jak ta lala... A gaz.... Niestety porazka ... Parownik ma 2 srubki jedna na imbus a druga podobna do szpilki jak ja zupełnie się wykreci z łbem do wkrecania palcami .. Do czego one sa .. ?
Oraz jak wyregulowac ten sterownik. Bo teraz mam ustawione otwarcie aturatora max60 i min70. Ale auto zle wchodzi na obroty tzn do 3 tys ok a potem powoli sie pnie tak ze do 6 tys to mu zajmuje jakies 4 sec .. oczywiscie bez obciazenia a na benzynie prawie odrazu ma 6-7 tys .. jakas 1 sec .... wie znaczna ruznica .. A jak jade i nagle przyspieszam to chodzi jak diesel ... najpierw nic a po chwili dopiero dostaje kopa i idzie, a na benzynie odrazu idzie,,

Dzieki za pomoc



[ wiadomość edytowana przez: Domelfm dnia 2006-05-31 01:57:41 ]
  
 
Nie chce byc upierdliwy ale moze by tak zaczac od wyszukiwarki (forumowej i google tez) Ja nie mam AL-700 ale ogladajac net to juz wlasciwie tak jakbym to mial tak sie czuje tyle informacji na ten temat jest.

Co do regulacji parownika to srednio raz na 2 tygodnie ktos zadaje to samo pytanie. Jesli ktos chce pocwiczyc szybkie pisanie na klawiaturze to niech odpowiada po raz 100-tny. Mi sie juz nie chce.
  
 
Sorki fakt zapomniałem o szukajce ale miło było by dostać linka.. do tematu A nie tylko oprka.. Ale i tak thx za zainteresowanie
  
 
Oto twoje poletko doświadczalne:
http://www.agcentrum.com.pl/p/uploads/amon_p_instrukcja_obslugi.pdf
przeczytaj ze trzy razy.
Skoro widzisz krokowca to rozumiem, że soft już masz.
Jeśli masz też już tę instrukcję i dalej pytasz na forum to jedź zlecić to jakiemuś gaziarzowi. Hi.
Poradzisz sobie. Hej.
  
 
mam manual ..
Czytałem go co i jak ... ale i tak niemoge na gazie wejsc na obroty ..
tzn wchodzi na 3 tys a potem bardzo powoli i nie daja efektu zadne sruby na reduktoze a zmiana otwarcia do 90 przy silniku 1,5 to chyba przegiecie co nie ?
  
 
Chyba jednak niezbyt dokładnie szukałeś . Najpierw poczytaj:
Tutaj
Tutaj
Tutaj
Tutaj
Tutaj
Tutaj
Tutaj
I tutaj
Poza tym po regulacji reduktora należy zrobić adaptację kompa LPG. I dopiero wtedy ustawiać resztę opcji softu.
Szukanie zajęło mi mniej czasu niż wklejanie tych linków
  
 
Nie koniecznie przegięcie.
im "luźniejszy" mikser tym kroków ustawi sobie więcej na te same parametry mieszanki. Więcej kroków niż w innym aucie to nie znaczy, że więcej spali. To, że 1,6 nie znaczy, ze musi mieć mniej kroków niż 2,0 np.
  
 
wiec thx ...
Udało sie ..
A problem nie tkwił w zlej reguacji tylko w tym ze niechcialem sie dostosowac do wskazan komputera i manualnie usilnie obnizalem mu otwarcie aturatora do 60 zamiast 80 tak jak to komputer wykrył sam ..
Lambda chodzi w przedziale od 0,3v do 0,7V tak ze ustedniona wartosci mieszanko to ok 0,45v
Czyl;i wszystko wporzadku ..
Czyi zostalo jesio cutoffa se ustawic jak sie chce oraz kilka innych drobiazgów ..
co by mniej palil ..
  
 
Tylko nie pytaj co to jest cut-off
  
 


Hehh to to juz raczej wiem ..