Rst-xr3i

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam male pytanko posiadam garreta chyba 14 z octawi 130konneji mam pytanie co bym potrzebowal aby zamontowac ja do xr3i (k-jetronic).
czy musze odprezac silniczek czy moge dmuchnac ok 0,4??
wiem ze potrzebny kolektor ww, ale co jeszcze ona chlodzona i smarowana jest olejem,czy mozna podpiac na smarowanie przez trojnik z czujnika cisnienia oleju??
czy wtedy nie bedzie za slabe cisnienie w magistrali olejowej?
a moze ma ktos zdiecia jak to jest rozwiazanie w RST MKIV??
pozdrawiam
  
 
nikt nic nie wie??
  
 
Moim zdaniem daruj to sobie, to nie jest takie proste jak wygląda.

W sprawie smarowania to RST ma osobny króciec wystający z bloku, i raczej podpinanie tego pod jakiś trójnik może skończyć się zatarciem turbiny.
Jesli tyczy się samej turbiny, to owszem potrzebujesz inny kolektor, inny układ wydechowy bo RST ma większą średnicę, oraz inny wiatrak na chłodnicę bo xr3i ma wiatrak wew komory silnika a RST na zew.
Kolejną sprawą jest intercooler i wszystkie węże doprowadzające powietrze, inny dolot powietrza, rst posiada też drugi "komputer" sterowany podciśnieniem z turbosprężarki (dokładnie nie wiem co i jak z tym jest, jak to działa i po co jest).
Poza tym pewnie wyskoczy jeszcze wiele, wiele innych rzeczy których nie przewidzisz.
  
 
Do tego jeszcze odplyw oleju z turbiny do miski olejowej.

Poszukaj na necie, na pewno da sie uturbic zwykle CVH.
  
 
tez mi sie tak wydaje ze jest to strasznie trodne ale jaki by byl fajny efekt.co do smarowania turbawki to cztalem ze sa robione przewezenia aby zmijszyc cisnienie oleju na turbinie aby uszczelniacze wytrzymaly.a ma ktos moze jakies zdiecia z komory silnika aby obejzec jak to wyglada.pozdrawiam
  
 
to juz raczej by byla sztuka dla sztuki.Same czesci wyszlyby ci drozej niz silnik od rst.ALe jezeli juz to musialbys wsadzic tloki od rst ktore odpreza silnik (i tak mniej niz w rst bo tasm jeszcze glowica odpreza).Prakttycznie rzecz biorac moze zostac u ciebie tylko twoj blok z glowica,skrzynia i zaplon.Reszte ospreztu od rst musialbys zalozyc,chyba ze chcialbys to na efi zrtobic ale to temat na kolejne 5 stron Smarowanie to zaden problem.Bierzesz podkladke pod filtr z rst i juz...albo w ostatecznosci trojnik wlasnie i wkrecasz w blok krociec do powrotu oleju..generalnie sporo srania i sie nie oplaca )
  
 
a czemu musial bym zmieniac tloki tylko dla odprezenia czy ze wzglegu na wytrzymalsc??
ile normalnie pompuje fabryczne ustawiony RST?
muslalem o takim malutkim dmuchaniu 0,3??