| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
gryzonxr3i FORD ESCORT XR3I MKI ... wrocław | 2006-06-02 16:02:53 nikt nic nie wie?? |
Raven Sympatyk FEFK Suzuki Grand Vitara Jaworze | 2006-06-02 21:37:58 Moim zdaniem daruj to sobie, to nie jest takie proste jak wygląda.
W sprawie smarowania to RST ma osobny króciec wystający z bloku, i raczej podpinanie tego pod jakiś trójnik może skończyć się zatarciem turbiny. Jesli tyczy się samej turbiny, to owszem potrzebujesz inny kolektor, inny układ wydechowy bo RST ma większą średnicę, oraz inny wiatrak na chłodnicę bo xr3i ma wiatrak wew komory silnika a RST na zew. Kolejną sprawą jest intercooler i wszystkie węże doprowadzające powietrze, inny dolot powietrza, rst posiada też drugi "komputer" sterowany podciśnieniem z turbosprężarki (dokładnie nie wiem co i jak z tym jest, jak to działa i po co jest). Poza tym pewnie wyskoczy jeszcze wiele, wiele innych rzeczy których nie przewidzisz. |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2006-06-02 22:05:32 Do tego jeszcze odplyw oleju z turbiny do miski olejowej.
Poszukaj na necie, na pewno da sie uturbic zwykle CVH. |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2006-06-03 10:14:22 to juz raczej by byla sztuka dla sztuki.Same czesci wyszlyby ci drozej niz silnik od rst.ALe jezeli juz to musialbys wsadzic tloki od rst ktore odpreza silnik (i tak mniej niz w rst bo tasm jeszcze glowica odpreza).Prakttycznie rzecz biorac moze zostac u ciebie tylko twoj blok z glowica,skrzynia i zaplon.Reszte ospreztu od rst musialbys zalozyc,chyba ze chcialbys to na efi zrtobic ale to temat na kolejne 5 stron Smarowanie to zaden problem.Bierzesz podkladke pod filtr z rst i juz...albo w ostatecznosci trojnik wlasnie i wkrecasz w blok krociec do powrotu oleju..generalnie sporo srania i sie nie oplaca ) |