Pytanie i Prośba Lovato

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich posiadam corse 1,2 i instalację II generacji lovato z komputerem i problem z nim oraz z gazownikiem
Instalacja m juz 7 mies i w żaden sposób i po licznych wizytach u wykonawcy nie da sie wyrególować . Auto posiada dziure tzw i inne humory
Teraz jężdże na jakiejś rurce ze śruba zamiast krokowego i chodzi dobrze jak również i na benzynie . Chodzi mi o to że zapłaciłem gościowi za ta druga generacje a całe sterowanie komputer i krokowy mam odpięte. Czy mam podstawy żeby mi zwrócił kasę a zabrał sobie instalacje skoro nie może wyregulować
a skoro ni eto jak jest przyczyna prosze pomózcie bo nie moge normalnie spać a nie ma nic gorszego u faceta jak mu sie ... auto
  
 
Pewnie, że jest to podstawa do - co najmniej - obniżki ceny.
Podejrzewam (jeśli to Lov-Eco2), że gościu zostawił włączoną w kompie LPG funkcję pracy "adaptacyjnej" tzn. komp LPG w trakcie jazdy cały czas samoczynnie koryguje PWA krokowego. Ta funkcja jest chyba najgorszym pomysłem w tym sterowniku. Trzeba ustawić stałe PWA i widełki pracy krokowego odpowiednio do zapotrzebowania albo po 25% albo 50% dla wolnych i wysokich obrotów. Druga sprawa to czy Masz na 100% sprawną lambdę bo to też może mieć wpływ na kiepską pracę kompa LPG. Trzecia wreszcie to emulator lambdy. Ciekaw jestem jak jest ustawiony i czy nie wprowadza ECU w tryb awaryjny. Check engine" Ci się nie zapalał, jak jeszcze miałeś kompa podpiętego?
  
 
Dzięki za odpowiedż mało tego gośc jescze zakleja mi dolot 3/4 taśmą i mówi że za duzo powietrza itd Pomózcie prosze jak mam z nim rozmawiać i czego rządać ale tego żałuje a chwala że to naprawde dobra instalacja może i tak jak wszystko chodzi tak jak ma być a nie ktoś mi wciska I generacje a komputer wisi zboku a krkowy schowany na półce w samochodzie . Czy sa jakieś podstawy żeby zwrócił mi kase za instalację
  
 
Cytat:
2006-06-02 16:37:30, Danek pisze:
Pewnie, że jest to podstawa do - co najmniej - obniżki ceny. Podejrzewam (jeśli to Lov-Eco2), że gościu zostawił włączoną w kompie LPG funkcję pracy "adaptacyjnej" tzn. komp LPG w trakcie jazdy cały czas samoczynnie koryguje PWA krokowego. Ta funkcja jest chyba najgorszym pomysłem w tym sterowniku. Trzeba ustawić stałe PWA i widełki pracy krokowego odpowiednio do zapotrzebowania albo po 25% albo 50% dla wolnych i wysokich obrotów. Druga sprawa to czy Masz na 100% sprawną lambdę bo to też może mieć wpływ na kiepską pracę kompa LPG. Trzecia wreszcie to emulator lambdy. Ciekaw jestem jak jest ustawiony i czy nie wprowadza ECU w tryb awaryjny. Check engine" Ci się nie zapalał, jak jeszcze miałeś kompa podpiętego?




Prosze o pomoc chciałbym skończyć z tym i mieć Św spokój teraz jezdze na tej rurce ze śrubą czy jest to bezpieczne sam wyrególowałem to jakoć smiga tylko niewiem coś mi temp skacze wyżej a później spada czy jest to normalne chyba nie powinieniem pojechac na reglacje ta co sonde wpychaja do rury? A z tym kompem zjeździłem sie troche to wszyscy nie maja oprogramowania przypominam że niestety to Podkarpacie