Witam,to mój pierwszy post na tym forum.Żyłem złudną nadzieją,że nie będe musiał szukac poracy,pomocy

Więc pokolei :
Miesiąc temu założyłem do auta jak w temacie instalecje lpg BRC na blitz-ie.Wszystko było ok nie liczac spalania.Przy emeryckim stylu jazdy na trasie do 110km/h spalanie ok 12,2 l/100km.Wiec udałem sie do gazownika który zakładał .Po analize stwierdził,że mieszanka jest zbyt bogata,wyregulował stwierdzając,że teraz bedzie ok.Było lepiej,faktycznie ale nadal spalanie utrzymywało sie średnio w okolicach 11 L/100km.Kolejna regulacja spalanie spadło i przy nieco dynamiczniejszej jezdzie wynosi ok 10,5L/100km.Czyli prawie akceptowalnie.Niestety po tej regulacji pojawiły sie problemy z obrotami na biegu jalowym.Na zimnym silniku były ok czyli w granicach 950 ale juz na ciepłym potrafiły skoczyc do 1400-1500obr/min.Po kolejnej regulacji było przez chwile lepiej ale nie tak jak powinno.Kolejna regulacja wypadła wrecz idealnie ale po ok tygodniu jady auto po rozgrzaniu nie trzyma obrotów,potrafi nawet zgasnąć.Jednakże zaobserwowałem takie zjawisko.Auto na luzie obroty drastycznie spadaja ale po 1-2 mnutach podnosza sie i stabilizuja w okolicach 900obr/min.Wystarczy jednak troszke przegazowac,ruszyc metr z miejsca i cały cyrk zaczyna sie odnowa.Zdesperowany pojechałem do Polecanego na tym forum gazownika z Poznania.Jego diagnoza brzmiala.Dołożyc emulator skonstruowany pod ten silnik oraz zarzadać wymiany miksera na dedykowany do tego modelu.Jakie są wasze diagnozy ?? Może ktoś z Was mał podobne przeboje i wie jak ten temat pokonać.Licze na pomoc i z góry dziękuje.