| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Sliwek_Wrc Skoda 105 L Krakow | 2003-05-03 18:46:49 Witam
Nie wiem czy ten temat byl poruszany (jesli tak to niech ktos przeklei odpowiedz na moje pytanie) ale chodzi mi o przycinanie sprezyn. Mianowicie interesuje mnie jakie sa wady i jakie plusy wynikaja z krutszych sprezynek. Jak wyglada komfor jazdy i czy auto nie pracuje wiecej oponami ,czy amorki sie szybciej nie zuzywaja itp. pozdrowionka |
lukaszc (S) ![]() 5x126 Cracovia | 2003-05-04 14:21:14 sprawa wyglada tak ze cos kosztem czegoś znaczy sie że komfort jazdy spada natomiasta autko lepie sie prowadzi lecz na dziurach bardziej jest podatne na przyjmowanie wielkich uderzeń , wytłuka sie szybciej gałki , łożyska , amortyzatory , elementy metalowo gumowe w zawieszeniu , jeśli auto będzie bardzo obniżone koła będą stały w negatywie / \ i bedzie zjadało opony od wewnętrznej strony
powiem tak tyle plusów co i minusów |
Sliwek_Wrc Skoda 105 L Krakow | 2003-05-05 00:02:09 czyli lepszym rozwiazaniem bedzie zakup orginalnych sprezyn najlepiej progresywnych ? |
lukaszc (S) ![]() 5x126 Cracovia | 2003-05-05 08:22:24 uważam że sprężyną może pomóc kowal na zabłociu na ulicy dekerta hartuje skraca itd |
Sliwek_Wrc Skoda 105 L Krakow | 2003-05-05 17:26:59 a czy hartowane sprzezyny nie pekaja ? bo tez cos mi sie obilo gdzies o uszy ze sa bardziej podatne na pekanie Czy to prawda ? |
lukaszc (S) ![]() 5x126 Cracovia | 2003-05-06 09:31:16 dokładnie tak jak napisał gugi obcina sie a potem wydłuża |
Konrad_P ni ma rajdówki :-( Kraków | 2003-05-07 15:32:09
ile kosztuje skrócenie sprężyn np. w maluchu u takiego kowala pozdrawiam |
lukaszc (S) ![]() 5x126 Cracovia | 2003-05-08 09:02:06 konrad kowal na zabłociu obniża całego maluszka za 115zł do tego amorki jakieś po 80 zł za sztuke i bedzie git |