| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mibhell E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2006-06-11 14:10:05 |
omegolotC30NE Czerwin | 2006-06-11 20:32:49 Wygląda na Tomasetto..... |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2006-06-11 21:01:25 Ja również rozpoznaję tu Tomasetto (prawdopodobnie do 140 KM, czyli ten ciut mocniejszy).
Śruba na 2 zdjęciu to bypas, na 3 regulacja czułości. |
mibhell E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2006-06-11 21:58:53
Dzieki panowie
Czyli mniejsza sruba to bieg jałowy a wieksza?? Pytanie moje bierze sie stąd ze "idze" do mnie blos i wstepnie chce go sam podregulowac :/ a potem w razie nie powodzenia pojdjechac do Cromy
W instrukcji blosa pisza zeby parownik rozkrecic na maxa.. jak to mam rozumiec? pozdrawiam |
kifer71 radom | 2006-06-12 23:31:44 reduktory tomasetto występują w trzech mocach 100HP, 140HP, i Super ok. 200HP |
mibhell E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2006-06-13 10:17:37 hmm czyli same dobre info thx!
Czyli zakrecam bajpas i na maxa odkrecam druga srube.. hmm niom zobaczymy oby mi ta druga nie wypadła gdzies hehe
pozdrawiam |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2006-06-13 12:08:45 No bez przesady z tym odkręcaniem, bo będzie Ci walić gazem naokoło. |
mibhell E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2006-06-13 12:19:48
Niom własnie tegoi sie obawiam :/ tak jak tio zrobic zeby było dobrze ? :/ |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2006-06-13 13:17:11 Ja bym na początek ustawił śrubę w połowie zakresu regulacji, potem podpiął woltomierz pod sondę i doregulował, jeśli by coś było nie tak. Jeśli nie ma sondy lambda. To ustawiłbym na pół i podjechał (na benie) na analizator spalin i z jego pomocą doregulował. |