| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2006-06-07 16:01:29 jestem w szoku, pierwszy raz mam doczynienia z zagadkowa usterka...
... odpalam na zimnym luzik, normalnie chodzi obojetnie czy gaz czy bena, jak sie zagrzeje to sam z siebie gasnie i nie da sie go juz odpalic. czasami zalewa swiece, ale rzadko. ogolnie jak zimny to luzik ale troche sie zagrzeje i kapa. ja naprawde nie wiem co to moze byc, sprawdzilem swiece wydaja sie byc oki... wpadlem na pomysl regulatora cisnienia paliwa, czy dobrze dumam? choc z drugiej strony on chyba nie ma zbyt wiele wpsolnego z gazem. auto oddalem do mechanika ale on tez zrobil szklane oczy jak zobaczyl ze po sholowaniu samochod normalnie zapala i gasnie za 5 min. |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2006-06-07 16:12:43 Problem z nierównymi obrotami na ciepłym silniku to cewka Halla w aparacie zapłonowym, ale nie spotkałem sie jeszcze by auto całkiem gasło.
Nie pamietam już budowy ukladów wielowtryskowych, ale dodatkowo jest chyba wtryskiwacz który dawkuje dodatkowe paliwo na zimnym silniku (rodzaj ssania ze starszych samochodów) - choć może się mylę, może tak było w pierwszych mono-tronicach. Najlepiej podjechać do ASO, albo gościa któy ma skaner, podpiąć i sprawdzić odczyty od zimnego silnika do ciepłego. Błedu ci nie wyrzuca ? |
Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2006-06-07 18:00:53 zadnych bledow, stad sytuacja jest zagadkowa. auto stoi u mechanika i bedzie grzebal za 2 dni.
a sprawa pojawila sie NAGLE. |
![]() papciak espero 1.8 gdansk | 2006-06-08 07:35:54 u mnie tez bylo podobnie i tez byl modul w aparacie zaplonowym |
Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2006-06-08 08:56:29 czy uszkodzenia tego modułu "widac" ? tzn mozna poznac fizycznie ze sie uszkodzil? |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2006-06-08 10:25:51 Niestety nic nie widać.To elektronika ,działa,albo i nie......
Możesz pogadać z jakims klubowiczem z okolic i wręcz przełożyć aparaty do obydwu samochodów zaobaczyć jak wtedy będą się zachowywać. [ wiadomość edytowana przez: JaRabbit dnia 2006-06-08 10:28:27 ] |
n0ras skośnookie z krzyżyk ... Kraków | 2006-06-08 12:38:39
To nie ten problem. Ja miałem padnięty regulator, co się objawiało trudnościami w zapaleniu zimnego silnika, natomiast w czasie jazdy wszystko było OK. Prędzej coś z elektryką/elektroniką - dostaje temperatury i gdzieś traci styk. |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-06-08 17:10:00 Sprawdź czujnik temp silnika, może cały czas jedzie na ssaniu i go zalewa? Choć z drugiej strony żeby aż tak... |
Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2006-06-08 19:25:46
wykrecalem po tych szopkach swiece i susza nic nie zalewa raczej... |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-06-08 23:26:33
sprawdź czy jest iskra - to już byłby jakiś trop wykręć świecę i przy podłączonym kablu wn dotknij gwintem do masy. Ktoś inny niech próbuje odpalić. powinna się pojawić iskra. uważaj bo kopie ![]() |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2006-06-12 09:35:59 moduł w aparacie,to jest takie cóś,do którego wpina się 2 kostki elektryczne |
Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2006-06-17 09:36:42 okazalo sie ze padla cewka w aparacie zaplonowym, cala historia z robocizna 100zl. |