Pomocy przy Turbo...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam... Panowie potrzebuje wszelkich informacji odnośnie montażu turbo do silnika 1.3 błagam pomocy...
  
 
OO Jelenia Góra, jak miło, mój kumpel z liceum jest ścigantem na czerwonym Oplu Corsie i startuje u was, bo właśnie stamtąd pochodzi. Może pomyślisz o wstąpieniu do klubu?? A pytania, co do Turba kieruj do Janisza.
DEx
  
 
Nie do mnie tylko do turboluka lub bastka
  
 
Heh o wstapieniu do klubu bede myslał jak zrobie samochód a co startów czerwonej corsy to z widzenia znam tą załoge W każdym razie dzieki za pomoc zaraz będe męczył turboluka i bastka Janisz a twoja ładna nie jest na turbo?? Co oznacza literka T po 1.5?? Moze wiesz coś chociaz troszke interesuje mnie każdy szczegół zwłaszcz że samochód po wsadzeniu tego ustrojstwa bedzie jechał do Irlandii tak że chodzi mi o jak najmniejszą awaryjność... pozdro

[ wiadomość edytowana przez: usd0 dnia 2006-06-13 10:51:44 ]
  
 
moze najpierw ustalmy wstepnie jak chcesz to zrobic. na benzynie czy na gazie?? jak na gazie to:
Łada Pana Bastka
i jego wypowiedzi na forum
mam nadzieje ze nie sa to linki tajne i nikt mnie nie u.... za to ze je wkleilem
jest jeszcze troche tutaj na forum ale to uzyj wyszukiwarki.

a jak chcesz to zrobic na benzynie to albo wtrysk albo gaznik nadcisnieniowy (jakbys taki mial to odkupie )
przeczytaj troszke powiedz jak to widzisz a czego nie widzisz i wtedy napewno dostaniesz pomoc

w skrocie to powiem Ci tyle, obrob delikatnie glowice (albo i nie) zaloz druga uszczelke pod glowice lub grubsza (lub zostaw jak masz). jak nie chcesz duzo pompowac to mozesz w zasadzie to wrzucac do seryjnego silnika byleby w dobrym stanie. - tyle tytulem wstepu

PS jak to ma jechac do irlandi to na zapas wez sobie z 6uszczelek pod glowice (chyba ze pojedzie na lawecie)
  
 
Cytat:
2006-06-13 10:38:28, usd0 pisze:
Janisz a twoja ładna nie jest na turbo?? Co oznacza literka T po 1.5?? Moze wiesz coś chociaz troszke interesuje mnie każdy szczegół zwłaszcz że samochód po wsadzeniu tego ustrojstwa bedzie jechał do Irlandii tak że chodzi mi o jak najmniejszą awaryjność... pozdro [ wiadomość edytowana przez: usd0 dnia 2006-06-13 10:51:44 ]



Im to lepiej wyszło troche. Moje turbo już się zatarło(albo kupiłem marne albo za mało oleju dostawało). Kupie poźniej drugie i założe tylko żeby na zlot przyjechać. Narazie jeżdże bez i silnik pali mi litr polsyntetyka na ok 700km, ma kompresje 9 9 9 10 a kontrolka oleju gaśnie dobre pare sekund po odpaleniu więc kaplica. Musze znaleść drugi silnik. Przygotuje go zeby miał ok 100KM bez doładowania i dopiero wtedy założe sprężarkę. Będzie miał wtrysk bęzyny ale gaz też.
A jeśli chodzi o awaryjność to ja nie miałem 200km żeby nie poprawiac czegoś. Irlandia? Sukces będzie jak do Słomczyna dojade
  
 
Respect dla Bastka za t co zrobil z tej samarki. super to jest, tez jak bym mial mozliwosc to przerobil bym tak swoja samarke. oby wiecej takich przeróbek i powodzenia w dalszych modyfikacjach.Pozdrowka
  
 
Ładna bedzie na bęzyne zabardzo ją kocham zeby zrobic jej świństwo i wstawic smierdzący gaz a jak ja to widze ?? hmm widze to dobrze ma byc bez awaryjnie jesli wogóle to mozliwe w takim samochodzie i musi to jechać tak żeby młodzież w plastikowych japończykach była blada ...;D i z tym zwracam się do was żebyście mi doradzili co jak i najlepiej... a co do podruzy do irlandi to jedyne 2500km to nie tak duzo wiem że mam ciężką noge ale czego nie robi się dla swojej ukochanej przecież nie moge jej zostawić w polsce Złozyłem propozycje w Chojnacki Motor Sport ale koleszka sypnoł cene od 6000 do 8000 za zwykły tuning bez turbo.. więdz podziękowałem licze na dalszą pomoc.. pozdro z wyspy
  
 
Zrobić tak żeby dmuchało 1bar to nie problem. Najgorsze jak zapewnić dobry skład mieszanki. Na lpg robisz przeróbkę za 50gr i już. Na benzynie musisz kombinować z wtryskiem. Dorwij osprzęt z jakiegoś fiata 1.2 np punto i do tego smt5,6 czy 7 i stroić. Albo komputer typu megasquirt. Sama mechaniczna cześc osprzętu turbo to ok 1000zl jak robisz sam a dodaj jeszcze 2tys zl za wtrysk.
  
 
czemu odrazu wtrysk!!! co to za samochod na wstrysku, elektronika.... fuj!!!

ja osobiscie od kilku miesiecy poszukuje gaznika nadcisnieniowego i zlozylbym wtedy na benzynie.
sa to poszukiwania na miare mozliwosci i efekty kiepskie.
pewnie gdybym mial wiecej hajsu to nie byloby problemu z gaznikiem ale niestety szalu z kasa u mnie nie ma.
mam nadzieje ze w Wielkiej Brytani cos moze sie znajdzie na jakims zlomie a ze wybieram sie tam za miesiac to sie pomysli
i jezeli ma byc 1bar to tak jak pisal Janisz, raczej bez problemow. nawet do seryjnego moglbys to wrzucic ale moim zdaniem nie ma za duzo roboty wiec spokojnie mozna grzebnac glowice (nie ma za duzo roboty przy glowicy).
  
 
Panowie, mam pytanie.
jak cholera rozwiazac problem zaplonu przy turbinie. nie moge nic wymyslic. wogole ciezko mi wydumac cos na temat zaplonu, jak powienien wygladac itd.
a inny problem (malutki) to serwo, czy nie ma zadnych problemow z nim jak jest nadcisnienie w kolektorze??
mam nadzieje ze cos doradzicie
  
 
Nie odpuścisz do konca gazu a tam już powstanie takie podcisnienie że zahamujesz spokojnie. hmm chyba że ktoś jeździ sportowo i hamuje z gazem
  
 
no czasami mi sie zdarza hamowac lewa noga
ale to tylko czasami.

a zdradzilbys mi tajemnice co zrobic z zaplonem aby bylo okej??
znaczy sie jak wogole powinien przebiegac zaplon. i jak tytulem wstepu przerobic aparat, bo domyslam sie ze na dopracowanie potrzeba czasu.
  
 
Cytat:
2006-06-15 00:55:47, Ciurus pisze:
... ja osobiscie od kilku miesiecy poszukuje gaznika nadcisnieniowego i zlozylbym wtedy na benzynie. ...


Gosć od którego kupowałem silnik ma turbine z gaźnikiem od Lancii. Chciał mi wcisnąć, ale ja ze wzgledu na wymogi regulaminowe KJS (turbo=najwyższa klasa) nie byłem zainteresowany.

-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.
  
 
orientujesz sie jaki to gazniczek i z jakiej Lanci??
i moze jaka cena ?? zeby nmie byla tylko

jak nie wiesz to moze dowiedzialbys sie moze przy okazji kiedys jaki to model gaznika, auta itd.
szkoda ze lancia bo pewnie z 2litry conajmniej ale jakby byla cena atrakcyjna to by sie pomyslalo

PS moze jak Ci sie nie chce motac to podalbys mi namiary do kolesia na priva. jakis numerek telefonu czy cos takiego
  
 
Narazie olej zapłon. Jak już zrobisz żeby jeździło i zobaczysz ze stuka to wtedy się baw.
  
 
zobacze ze stuka, przejade 10km i z silnika blok zostanie

nieno, chcialbym miec juz cos wiecej info ale w sumie masz racje. najlepiej na zywiol poleciec
  
 
Cytat:
2006-06-16 14:37:27, Ciurus pisze:
orientujesz sie jaki to gazniczek i z jakiej Lanci?? i moze jaka cena ?? zeby nmie byla tylko jak nie wiesz to moze dowiedzialbys sie moze przy okazji kiedys jaki to model gaznika, auta itd. szkoda ze lancia bo pewnie z 2litry conajmniej ale jakby byla cena atrakcyjna to by sie pomyslalo PS moze jak Ci sie nie chce motac to podalbys mi namiary do kolesia na priva. jakis numerek telefonu czy cos takiego


Chciał chyba 600 zł za komplet
Tel dałem Ci na priva.

-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.
  
 
dzieki wielkie za numerek.

cos bardzo przerywalo i ciezko mi sie bylo dogadac ale cos tam juz wiem
LANCIA DELTA 1,6

zobacze sobie teraz tylko jaki to mialo gazniczek i turbinke i juz bede wiedziec duzo wiecej.

dzieki wielkie jeszcze raz.

PS mam nadzieje ze nie masz mi za zle ze sie powolalem na Ciebie.
  
 
Spoko, nic sie nie stało.


-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.

[ wiadomość edytowana przez: Yanosik dnia 2006-06-17 11:27:37 ]