| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
szmichal Ford Escort MK7 gliwice | 2006-05-23 23:27:06 i co nikt nie ma nic do powiedzenia ? słyszałem ze to czesty problem w fordach i nikt tego nie naprawial? moze jednak ktos wie cos na ten temat ? |
tjmdm Peugeot 307 SW Olsztyn | 2006-05-24 05:45:49
|
szmichal Ford Escort MK7 gliwice | 2006-05-24 23:39:19 to ze nie miga po wylaczeniu stacyjki mnie nie martwi, ale nieiey mida po załaczeniu co sygnalizyje blad odczytania kodu... i co z tym ?? |
szmichal Ford Escort MK7 gliwice | 2006-06-09 23:19:12 i kolejne moje pytanie. Czy mozna wymienic samą pętle immobilisera bez zadnych konsekwencji w stylu kodowanie od nowa kluczy itp ? |
szmichal Ford Escort MK7 gliwice | 2006-06-10 13:36:17 kurcze, na prawde nikt nie wie czy po prostu nie chcecie sie podzielic swoją wiedzą ... |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2006-06-10 13:54:25 Z tego co ja wiem, to sam kod jest zapisany w ECU.
Wiec wymiana petli pradowej nie powinna nic namieszac, ale glowy sobie uciac nie dam. |
szmichal Ford Escort MK7 gliwice | 2006-06-11 20:10:03 No to mam problem. Kupilem inna pętlę podłączyłem i dioda miga (powoli) i nie działa. Tak samo miga jak nic nie jest podłączone i przekręcam kluczyk. Podjechałem do kumpla wymontowałem od niego i to samo ! Moja stara jak jest zamontowana normalnie to miga szybko, jak ją przyblize do kluczyka to swieci 3 sek i dziala dobrze. Dzwonilem do ASO i powiedzieli mi ze po wymianie pętli wymagane jest podłączenie do komputera.
PS. Nowa pętelka w ASO 370 zł, ja kupiłem uzywaną za 50 zł. Podłączenie do kompa 140 zł. Inny mechanik powiedział mi ze to mozna wymienic bez zadnych kłopotów. To jak to w końcu jest wie ktoś ?? |
RysiekLBN Był CabrioRS2000 Lublin | 2006-06-11 21:20:18 a co powiedziecie na moj przypadek....zawsze jak nie wylaczylem immo. to pompa sie nie wlaczala i nie moglem odpalic silnika...PROSTE. Jednak ostatnio zauwazylem ze pompa wlacza sie bez immo, po przekreceniu kluczyka i samochod da sie odpalic bez immo. Ostatnio wymienialem jednynie skrzynke bezpieczników, jednak robilem to sam i nic tam nie zmianialem |
ToFastMKIV TEŁENÓFKA MKIV & MKV ... Wronki | 2006-06-11 21:25:55 W diesu masz 2 elektrozawory - 1 przy pompie (widac z góry przewod na fastonie) ktory jes odpowiedzialny za gaszenie auta, oraz doplyw paliwa do uruchomienia. Natomiast 2 jest przy filtrze paliwa (czarna kostak do ktorej dochodza przewody i ktora jest wpieta szeregowo w wezyk paliwa przy filtrze. Jezeli nie mozesz odpalic auta to poprostu odpinasz te 2 wezyki i laczysz je razem i auto odpala, mozna rowniez doprowadzie "recznie" zasilanie do elektrozaworu. A co do stacyjki to kiedys kuzynowi nie laczyla we vectrze (poluzowana obudowa stacyjki oraz nadpalone rolki w srodku stacyjki), troche zabawy z papierem sciernym i sprezynkami i smiga jak nowa.
Pozdrawiam |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2006-06-11 22:52:20
Hmmm, ciekawe, powinno dzialac. |
szmichal Ford Escort MK7 gliwice | 2006-06-18 23:11:23 Problem rozwiązany. Niestety żaden z klubowiczów nie przyczynił sie do tego sukcesu a szkoda. Winą był transponder w kluczu. Teraz mam nowy klucz i jest OK.
ps. Petelka immobilisera wymaga niestety programowania (dopisania do immo). Ciekawostka. ASO FORDa miało duze problemy ze skomunikowaniem sie z moim immo. |