croc H Lantra łódż | Witam. Jestem tu nowy i nie bardzo wiem co i gdzie. Szukałem na forum ale nie znalazłem interesującej mnie odp. Więc mam Lantre ’90 1.6 16V i silniczek raczej zaczyna powoli umierać. Bierze olej a co za tym idzie strasznie kopci. Przypuszczam że to pierścionki, bo głowica jest po remoncie więc uszczelniacze, zawory itp. odpadają, oraz uszczelka pod głowica. Większych wycieków nie zaobserwowałem. A teraz do rzeczy , doszedłem do wniosku że remont wyniesie mnie więcej niż kupno silnika. Wiec jak już mam go wymieniać to czy mogę go np. wymienić na jakiś inny. Tz. mam na oku Silnik 2.0 DOHC 16V Coupe ’98. Co musiał bym jeszcze przy tym wymienić. I jakie mogą być tego koszta prócz silnika. Wogule czy jest to możliwe???
Ewentualnie jakieś rady na jaki było by lepiej to zrobić przy niewielkim nakładzie finansowym.
|