| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
polokoz SYMPATYCZNY GOŚĆ Łada 2107 Bogucin | 2006-06-17 22:03:42 zacznij od sprawdzenia stanu okładzin i czy tłoczki sie nie zatarły, bo jak okładzina zjechana i krzywo bierze to może tak sie robić. a bęben krzywy raczej nie może być bo jest zrobiony z jakiegoś stopu aluminium który jest kruchy i by się tak nie wygiął. stawiam na okładziny i zapieczony mechanizm!! na takie zapieczenia osobście używam cocacoli- świetnie działa za rdzę i zapieczenia ![]() |
krzychuk SYMPATYCZNY GOŚĆ Laguna 1.8RT/VW T4 2 ... lublin | 2006-06-17 22:58:47 Jeszcze istnieje mozliwosc ze któras szczeka nie siedzi na swoim miejscu i podczas hamowania powoduje wibracje całego koła no chyba ze beben sie nie trzyma piasty |
krzychuk SYMPATYCZNY GOŚĆ Laguna 1.8RT/VW T4 2 ... lublin | 2006-06-18 12:53:50
No tego to i my nie wiemy ale z ty mocowaniem w takim razie jest bardzo prawdopodobne |
maniek0011 Lada 2107 Tarczyn | 2006-06-18 13:11:12 to teraz musze sie znowu pomeczyc z tym bebnem i zobaczyc co tam jest.Nie lubie tego robic.Dzieki za udzial w podpowiedziach |
Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2006-06-18 14:15:52 Z tego co pamietam to w lodzi, albo w zgierzu wolno 90 przez miasto jezdzic(albo wolno bylo) - wiec primo proponuje deko wolniej.
A z hamulcami, to bardzo dobrze przyjzyj sie bebnowi - my z kumplem w jego 2106 chyba wszystko po 10 razy sprawdzalismy, zmienialismy, a okazalo sie ze beben byl pekniety - ale nie bylo widac wcale, dopiero pod naciskiem szczek sie szpara robila, i bylo szarpanie. |
Perzan Przyjaciel LKP ST191L-DWMNKW Kraków | 2006-06-30 12:35:48 U mnie na skokowe hamowanie ustało po wymianie bębnów, a i skuteczność wzrosła znacznie
Pozdro. |