MotoNews.pl
  

Kod 32 i 44 - Gaz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Espero 1.5 + instalacja gazowa II generacji. Po około 6-7 minutach jazdy zawsze zaczyna się palić kontrolka CHECK. Kody jakie otrzymuję (zawsze w parze) to: 32 (błąd EGR) i 44 (sonda lambda - za wysoki poziom tlenu w spalinach). Co z tym robić ?? Gazownik mówi żeby to olać i tak jeździć. Co o tym myślicie ??

Sonda była wymieniona na nową (odpowiednik nie oryginał) 3 miesiące temu. EGR raczej nigdy nie czyszczony. Poradźcie coś Koledzy !
  
 
Olej tak mówiącego gazownika
A co do sondy - ostatnio musiałem ja wymienić na gwarancji - przejechałem 4 miesiące i 4,5 kkm - wyzionęła ducha
  
 
Cytat:
2006-06-20 19:50:24, dextran pisze:
Espero 1.5 + instalacja gazowa II generacji. Po około 6-7 minutach jazdy zawsze zaczyna się palić kontrolka CHECK. Kody jakie otrzymuję (zawsze w parze) to: 32 (błąd EGR) i 44 (sonda lambda - za wysoki poziom tlenu w spalinach). Co z tym robić ?? Gazownik mówi żeby to olać i tak jeździć. Co o tym myślicie ?? Sonda była wymieniona na nową (odpowiednik nie oryginał) 3 miesiące temu. EGR raczej nigdy nie czyszczony. Poradźcie coś Koledzy !



za uboga mieszanka. Instalacja wymaga regulacji. W dłuższej perspektywie jazda na ubogiej mieszance powoduje wypalenie zaworów, gniazd i cylindrów.
  
 
Bede musial jednak cos z tym zrobic, tak jak przypuszczałem, dzieki !