[mk5] 1.6 8v dziwne szarpanie przy dodaniu gazu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich mam problem ze swoją gangreną bo inaczej tego auta nie nazwę przy dodawaniu gazu auto szarpie do około 4 tys później przestaje ale... czuć że wyższe obroty nie robią różnicy słaba moc.. co to możę być?? dodam że
-kable zmienione świece też
-cewka, moduł, czujnik prędkości pojazdu, czujnik tem. cieczy, powietrza,
- popychacze hydra.. też bo były wybite, sonda lambda( lambada. hahah) dobra bo spalanie na swiecach dobre miły zapach spalin i nie kopci to chyba dobra??
śilnik był remontowany cały tak że nie jest zmęczony swoim istnieniem.A i jeszcze jedno pompka paliwowa była też zmieniana i wtryski
  
 
1. lambdę bym sprawdził porządnie, a nie na podstawie świec.
2. Elementy rozumiem, że wkładałeś nowe (inaczej nie masz pewności, czy są sprawne)?
3. Sprawdź wtyczkę przy EDIS-lubi się wypinać, śniedzieć i nie stykać. Sam EDIS też czasmi pada...
4. Reset kompa i samoadaptacja na pb.
5. Sprawdzałeś kody błędów?
6. Masz lpg?
7. Jaki remont silnika robiłeś i dlaczemu?
8. Szarpie na każdym biegu, luzie? JAk zimy, ciepły? Jałowe obroty ok?
9. Masz szczelny dolot do przepustnicy?
  
 
1. lambada to sie sprawdzi ale wątpie bo by dużo palił a tego nie robi średnio 10l +- 2 nie czarujmy tak gat pali
2 częsci sa nowe
3 remont dla tego że kopcił (głowica zawory uszczelniacze inny wałek pierscienie panewki)
4 res kompa nic nie dał
5 styki wyczyszczone
6 czujnik przepustnicy nowy
7 obroty przy odpaleniu 1500 jak zimny po chwili jechania do 2000 i pożniej po nagrzaniu 1100
8 szarpie na każdym biegu jak ciepły
9 dolot szczelny
Myślałem nad tym że może uszczelka padła pod kolektorem ssącym??? bo nie dawno mi się tak robiło że obroty pierdoliły znaczy za wysoki ale się uspokoiło.. chwile było dobrze auto normalnie jechało a teraz dalej to szarpanie co tak mnie wkurza
  
 
jeżeli szarpie czyt. ma dziury tak jakby odcięcie zapłony to sprawdź rozrząd czy masz na znakach

i nie mów że był dobrze założony tylko sprawdź bo mógł się pasek o ząbek śliznąć.
  
 
tą dziagnoze z rozrządem to już patrzyłem na sam początek tak że nici to nie to mi się już pomysły skończyły
  
 
a sprawdzałeś czy znaki się pokrywają ??

1 czy remont robiłeś sam ????
2 czy zaczęło to się dziać od razu po remoncie ??

jeżeli nie od razu po remoncie to zawory i rozrząd możesz wyeliminować oraz sprawy mechaniczne

może to być przytkany wydech, cewka zapłonowa nie domaga i daje za słabe napięcie

opisz rodzaj przerywania, czy jest chwilowe pojedyncze i wkręca się dalej, czy przerywa liniowo, jak szarpie to czy masz np: strzał z wydechu, czy posiada objaw czasami nie palenia na jakiś gar, przyczyn może być wiele ale na początek napisz coś więcej

[ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2010-09-23 16:23:54 ]
  
 
sam robiłem i znaki się pokrywają ta kropeczka na górnym kole na samym środku i na dolnym ten wypuscik z tym znakiem na bloku
auto chodziło dobrze od jakiegoś czasu przestało i tak się zachowuje
  
 
filtr paliwa
  
 
niestety to też nie to nowy i w dobrom strone założony... może to czujnik położenia wału????
  
 
najpierw napisz to co ci napisałem parę postów niżej i można myśleć

ze jak przerywa, rodzaj chwilowy, pojedyńcze szarpnięcie, coś w rodzaju odcięcia, czy masz wystrzały w wydechu, czy jak obciążony jest mocniej, czy sprawdziłeś ciśnienie beny, czy wtryski domagaja to będzie wiadomo co eliminować
  
 
no to tak strzału w rure nie ma to szarpanie jest ciągłe i słychać że silnikowi czegoś brakuje albo ma za dużo... co do tych wtrysków to jak je mam sprawdzić?? wyciągałem je i podają jednakowo bez przerw czy coś

[ wiadomość edytowana przez: renegat118 dnia 2010-09-23 17:58:25 ]
  
 
kody błędów sprawdzałeś?
na postoju też Ci szarpie? Jak wrzucisz na luz jadą, to też to samo?
JAk zimny to rozumiem, że nie szarpie?
Wg mnie VSS, EDIS i może czujnik temp...
Wtryskiwacze wymieniałeś razem z uszczelkami, pod kolektorem masz nowe uszczelki?
Lambdę bym sprawdził dokładnie i ciśnienie na cylindrach.
Odpala bez problemu?
Czy głowicę też regenerowałeś?
  
 
odłacz wtyczke od lambdy i przejedz sie... jak bedzie ok to już wiesz ze lamba. miałem podobnie... do 4 tys obr nie miał mocy, szarpał i takie tam. tylko wskoczyło 4 tys to uczucie jakby dostał dawke nitro hehe winna lambda
  
 
Jest jeszcze takie pudełeczko jak map sensor tez potrafi ciekawe rzeczy robić.

Może ktoś podrzucić schemat układu do odczytywania kodów?
daniel.n@plusnet.pl