Cienias 900tka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy moze mi ktos opisac ten model fiacika z silnikiem 900
chodzi mi o:
-spalanie trasa miasto
-V MAX
-przyśpieszenie w porównaniu do innych furek

thx
  
 
Nieznam reszty parametrow ale co do przyspieszenia to wiem jedno- auto nieprzyspiesza,stoi w miejscu a czasem nawet sie cofa...w rozwoju
  
 
polukaj na centomanii znajdziesz wszystko i wiecej niz Cie interesuje.
  
 
Cytat:
2006-06-23 20:03:18, HEMIGTX pisze:
Nieznam reszty parametrow ale co do przyspieszenia to wiem jedno- auto nieprzyspiesza,stoi w miejscu a czasem nawet sie cofa...w rozwoju



uuu zaraz wejdzie owz i bedzie dym
  
 
Ale mowa jest o CC a nie SC
Zreszta sam mam dziwinsete tyle,ze tylnionapedowa


[ wiadomość edytowana przez: HEMIGTX dnia 2006-06-23 21:39:21 ]
  
 
parametry:

około 17/18 s do 100
vmax licznikowe u mnie 175 ale na nieseryjnych papciach, tak ze 160 bedzie pewnie
spalanie 4-4.5 trasa miasto 6-6,5

reszta na www.centomania.pl

a co do przyspieszania to Hemi tak swapem nie cwaniacz bo się ścigałem ze swapem 900 i auta jadą w miarę równo
  
 
moj sc 900 ma v max 140 po dluzszym cisnieniu...
  
 
przyspieszenie do setki tyle co średnio dłubnięty maluch, a jakie przyspieszenie ma CC/SC z silnikiem 1.1??
  
 
Nasza 900 też sie buja 140 max. A 1100 do setki ma ok 13s i 180 przy dobrym wietrze poleci
  
 
Cytat:
2006-06-24 04:23:33, owz pisze:
parametry: około 17/18 s do 100 vmax licznikowe u mnie 175 ale na nieseryjnych papciach, tak ze 160 bedzie pewnie spalanie 4-4.5 trasa miasto 6-6,5 reszta na www.centomania.pl a co do przyspieszania to Hemi tak swapem nie cwaniacz bo się ścigałem ze swapem 900 i auta jadą w miarę równo



vmax 175 900ka owz nie osmieszaj sie
  
 
yy malec900tka z sc900 brush ida w miare rowno ? to po co ludzie swapuja 900tki do 2 klasy ?
  
 
cc900 to badrzo milusi samochodzik, znacznie lepiej mi sie takim jezdzilo niz sc 1.1 SPI. Co do osiagow to nie ma sie co czarowac, silniczek robi wiecej halasu niz moze jechac, a jak sie mu mocno wcisnie to krzyczy ze tego nie lubi . Mimo to bardzo wdzieczny samochodzik, malo pali, zwrotny, dobra widocznosc, generalnie ja bym se chetnie pojezdzil.

A co do licznikowego 175 to kiedys jadac uno899 rodzicow jadac z BAAAAAAAARDZO duzej gory i z BAAAAAAAAAARDZO silnym wiatrem zamknalem budzik czyli lecial wg licznika 170, wyl przy tym niemilosiernie i gdybym tylko to od razu uslyszal (muza glosno grala) to bym sie zlitowal i go tak nie meczyl, generalnie na plaskim szybciej jak 140 to to ma problem.
  
 
Cytat:
2006-06-24 09:27:50, ZoLt4R pisze:
vmax 175 900ka owz nie osmieszaj sie



napisal wyraznie ze na innych kapciach (pewnie te 175/50).

ale co do sprintu na rowno ze swapem to faktycznie albo zarżniety jakis albo zapieczone hamulce jak auto tyle lzejsze od seja z tym samym motorem moze isc rowno to ja nie wiem
  
 
nawet 175 mu nie pomoga
  
 
Cytat:
2006-06-24 10:00:34, Krzyh00 pisze:
napisal wyraznie ze na innych kapciach (pewnie te 175/50). ale co do sprintu na rowno ze swapem to faktycznie albo zarżniety jakis albo zapieczone hamulce jak auto tyle lzejsze od seja z tym samym motorem moze isc rowno to ja nie wiem



cial sie z ruff-em, a ruff ma co chwila jakis inny silniki, jeden jedzie, drugi nie...
i z tego co pamietam faktycznie owz duzo w pyte nie dostal...

a co do tej predkosci to faktycznie cos nie gra, kapcie chyba nie moga takiej rozbierznosci powodowac... punto I z silnikiem 1.1 ledwo, podkreslam ledwo 160 km/h...
pzdrv

[ wiadomość edytowana przez: stachu_poznan dnia 2006-06-24 13:30:45 ]
  
 
przeca napisalem ze licznikowe, czytac ze zrozumieniem wiem ze klamie licznik ale mam to w pycie bo glownie po miescie jezdze i szybciej niz 120 to raczej nie bardzo. mnie cieszy ze autko jest ekonomiczne i tyle , pozniej przyjdzie pora na swap i bedzie jezdzil na razie robie tak zeby mi sie podobal i sie sobie tocze
  
 
Mój CC900 na prostej dochodzi max do 140km/h i niestety powyżej 90-100km/h pojęcie "przyspieszenie" już tego samochodu nie dotyczy.
Zresztą aby dojść do powyższych wartości trzeba się sporo naczekać..
Generalnie troche dłubnięty kaszel jest dla niego poważnym zagrożeniem. Zresztą konkret A-grupowe cieniasy miały problemy w wyścigach z prędkimi kaszlami.
Co dziwne CC900 (zresztą tak jak maluch) było homologowane w grupie N, podziwiam tych co decydowali się startowac takimi autami eNkowego kaszla widziałem kiedyś na rajdzie heh
  
 
to fakt ze dlubniete malszki moga byc zagrozeniem ostatnio sie scigalem z Try3kiem to 1 i 2 szlismy rowno potem minimalnie zaczynalem odchodzic, z maluchem Swietego podobnie, a obydwa ponoć "seria panie seria"
  
 
heh to chyba nie kupie cieniaka.....tak wogóle to poszukuje jakiego fajnego furosława do 5000, a dokładniej szukam ekonomicznego samochodziku ale zarazem zwinnego...
od miesiąca rozglądam się tylko za vw golf 2 1989-1991 ale ciężko znaleźć coś ładnego...same trupy..
  
 
citroen ax po 1992 (wnętrze jak saxo), 1.1 lub jak znajdziesz, to 1.4.