Dziwny problem...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie potrafię sobie sam wytłumaczyć tej sprawy, a nie z każdą pierdołą lubie jechać do mechanika. Może Wy mi pomożecie. Otóż, zauważyłem, że gdy hamuję, automatycznie niemal blokuje mi się kierownica, zupełnie jakby wspomaganie wysiadało. Dodatkowo, kiedy wykonuje manewr skrętu w prawo przy redukowaniu biegu często gaśnie mi silnik - podejrzewam, że to kwestia problemów z gazem, a może nie? Co może być przyczyną obu problemów? Zaznaczam, że przy hamowaniu dodatkowo czuć dość nierówną pracę obrotów. Z góry dzięki za pomoc. Escort 1,4 Mk 7
  
 
może pompa ciężko chodzi i obciąża silnik
  
 
mss, możesz napisać trochę jaśniej? Dokładnie, jaka pompa, gdzie tego szukać i ewentualnie co z tym fantem zrobić?
  
 
Co do gaśnięcia na zakrętach to napewno wina parownika od LPG, miałem to samo i dopiero po regeneracjii parownika (200zł) wszystko przeszło.
Sprawdź palcem membranę w parowniku jeśli jest twarda to znaczy że tu mamy problem.... a najlepiej jedź do gazownika....
  
 
Kubusiek, czy ten parownik wymienią mi w ramach gwarancji? Gaz założyłem raptem dwa tygodnie temu, już raz u nich byłem z tym problemem, to facet coś pokręcił, przejechaliśmy się i powiedział "No, po kłopocie, teraz będzie dobrze". I za przeproszeniem dupa. mam prawo do bezpłatnej naprawy? Bo nie chce do nich lecieć od razu z pyskiem, a oni mi powiedzą, że mam kłąść dwie stówy na stół to pogadamy.
  
 
To zmienia postać rzeczy, pewnie coś spiepszyli, bo mój to się po trzech latach zasyfił...
Widocznie to będzie jakaś inna przyczyna, niech robią jak na gwarancji
  
 
Kolego zobacz z jakiej strony ciagnie ci silnik powietrze!!!!Przez smoka z filtru powietrza odwroc go w druga strone niz jest teraz!!!Czyli powinien ciagnac powietrze od komory silnika a nie od przodu(spod pasa przedniego)!!!
  
 
Cytat:
2006-06-28 22:49:44, mafia pisze:
Kolego zobacz z jakiej strony ciagnie ci silnik powietrze!!!!Przez smoka z filtru powietrza odwroc go w druga strone niz jest teraz!!!Czyli powinien ciagnac powietrze od komory silnika a nie od przodu(spod pasa przedniego)!!!



Właśnie miałem to napisać tylko nie wiedziałem jak to w mk7 jest...
  
 
Sorry za offtop ale o co chodzi z tym braniem powietrza od komory silnika albo z zewnątrz ;P

Jak kupiłem essiego wąż był skierowany do komory silnika jednak po daniu by brał powietrze z zawnątrz róznicy nie ma wiec nie rozumiem
  
 
Gaz łatwo "zgasić". Jak dostaje powietrze bezpośrenio z przodu to przy pewnej prędkości pęd powietrza potrafi zgasić silnik. Można to sprawdzić przy np. 80km/h wrzuć luuuz i jak zgaśnie masz przyczynę Trzeba odwrócić dolot powietrz np. w dół lub do silnika a najlepiej wyprowadzić go tak żeby nie dostawał powietrza "z pędu" ale pobierał zimne powietrze.

Pozdrawiam
  
 
Teraz łapie zaraz ide rure przeprogramować tylko przestanie padać
  
 
Koledzy, czyli temat parownika nie wchodzi w grę? Chcę po prostu wiedzieć, o czym gadać z gazownikami, bo znowu mi wcisną, że dokręcili coś i będzie dobrze, a jak będę chciał szybciutko uciec ze skrzyżowania i zgaśnie mi dokładnie pod Tirem, to pretencje mogę mieć do Pana Boga. Proszę też o możliwie najjaśniejsze wytłumaczenie tego eksperymentu z dolotem powietrza tzn. jak go ustawić i przede wszystkim co skierować w stronę komory silnika. Z góry wielkie dzięki.
  
 
Ja niestety nie wiem jak to jest w MKVII. W moim MKV poprostu zdjąłem wlot powietrza który był wmontowany w przednią atrapę i łączył się z wejściem do filtra powietrza. Takie czarne kolanko. Po jego zdjęciu "wiatr" nie dmuchał w filtr powietrza tylko silnik zasysał sobie tyle ile trzeba z komory silnika. Niestety nie mam zdjęć żeby Ci to pokazac, niech sie wypowie ktoś kto ma MKVII albo poszukaj w innych postach np. "gasnie na gazie".

Pozdrawiam
  
 
Podola, dzięki za odpowiedź. Dziś spróbuję coś pomajstrować, ale jak nie będę wiedział, to podjade prosto do gazowników, w końcu za to im zapłaciłem, żeby wszystko chodziło. Jeszcze raz wielkie dzięki wszystkim, pozdrawiam.
  
 
ja natomiast mam cos takiego ze jak skręce kierownica do końca to silnik na chwilke przygasa. Mam wspomaganie? Co moze byc przyczyną??