Szpilki 4x98 + ATS 4x100 = :/

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Szukalem w szukajce ale nie moglem znalzdz:
problemik tkwi w czym takim:
wiadomo ze fiat ma roztaw srub 4x98 natomiast ATS ma 4x100
Gdy przykreca sie srubami owe koleczka to jest luz-dokrecisz, uloza sie... natomiast dzisiaj wkrecilem szpileczki nio i juz ta felusia nie chce wskoczyc -wiadomo dlaczego
teraz pytanko (podobno juz ten temat byl poruszany):
co zrobic aby wsadzic owa felusie na szpileczki
rozpilowac otwory w ATS?
Prosze o pomoc...dzieki
  
 
Kupić felgi 4*98
  
 
Nio ale ja sie uparlem na te ATS`y i na te szpilki
  
 
to se kup bmw
 
 
nie róbcie sobie jaj bo bede kasował !!!
  
 
zowalizuj otwory w felgach, na wlasne ryzyko ofkors
  
 
Na sile panie, na sile
  
 
krzyhoo jakos zalozyl i ATS i rekiny...
  
 
Cytat:
2006-03-28 22:35:43, Bart128 pisze:
zowalizuj otwory w felgach, na wlasne ryzyko ofkors



Czyli rozwiercil?? kurcze bedzie hardcoor-bez otworu centrujacego i na rozwierconych szpilach
  
 
Cytat:
2006-03-28 22:44:29, Pat_kdb pisze:
krzyhoo jakos zalozyl i ATS i rekiny...



ale on ma ponad 1.90 i 100 kg wagi, a rallyman ledwie 1.50 i 50 kg wiec chopak nie ma sily popchac
 
 
Cytat:
2006-03-28 22:46:27, comar pisze:
... chopak nie ma sily popchac



Ciekawe co na to jego dziewczyna
  
 
Ja tam alufelg nie popycham, hehe
  
 
Kurcze ja tez nie popycham felg
Comar mam troszke wiecej wzrostu

Szkoda mi pilowac te felgi
  
 
wicej ?? pamietam ze mi jakos do pasa siegales

no dobra, powarznie troche, bo jeszcze usuna moge posty daja bana i przetrzepia za rogiem w oko.

jak to wogole wyglada pasuje otwor centrujacy na fiatowski czy ni? jak tak to ja ybm lekk orozpilowal otworki, jak nie no to niestet ale bym se odpiscil. no chyba ze do jakigos tokarza zeby to poprzerabial zeby wsio pasowalo.


tak jeszcze odnosnie twojego wydechu :

<- klik

[ wiadomość edytowana przez: comar dnia 2006-03-28 23:13:57 ]

[ wiadomość edytowana przez: comar dnia 2006-03-28 23:14:18 ]
 
 
hmm no za 200 na allegro jest komplet dystansów zmieniających rozstaw śrub, tylko trochę hardcore bo szerokie te dystanse
  
 
szerokie tzn ile ja mam po 20 na strone...rzecz jasna mm.
Co do otworu centrujacego-nie opiera sie wlasnie ...chyba dam sobie spokuj i wsadze plywajace sruby

Comar-to chyba Ty mi do pasa siegales ... a jesli chodzi o rure to nie wiem czy mi obrabiales
  
 
Cytat:
2006-03-28 23:40:06, rallyman pisze:
szerokie tzn ile ja mam po 20 na strone...rzecz jasna mm. Co do otworu centrujacego-nie opiera sie wlasnie ...chyba dam sobie spokuj i wsadze plywajace sruby Comar-to chyba Ty mi do pasa siegales ... a jesli chodzi o rure to nie wiem czy mi obrabiales




Ja rozpiłowałem pilnikiem do wew kazy otwór minimalnie i z przodu mi wlazło 2mm na piaste z tyłu wisi w powietrzu na śrubach.
Z przodu na siłem dokrecałem tzn na krzyż. Miałem potem problem zdjąć to koło bo sruby odkrecone a dalej trzymało ale pate kopniaków załatwiło sprawe. A i sruby mam zwykłe tyle ze od poloneza bo są dłuzsze a orginalne miałem za krótkie
  
 
co do otworu centrującego-można wsadzić tulejke...


-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Cytat:
2006-03-29 01:44:22, mar125 pisze:
co do otworu centrującego-można wsadzić tulejke...



jaką tulejke ?? otwór jest za ciasny w feldze a nie za luźny
  
 
sorkipnie doczytałem widocznie...
można w takim razie roztoczyć....

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek