Zapieczony tłoczek!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na przeglądzie wykazalo że mam strasznie slabe hamulce w tylnim prawym kole.Więc postanowilem wymienić szczęki w całym tyle.Wszystko bylo by ok gdyby nie okazalo się że wlasnie w tym kole mam zapieczony tloczek z jednej strony.próbowałem go poruszyc,obrócić i nic.udało mi się go lekko wbic udo srodka używająć młotka,WD nie pomgł.mOŻE MACIE JAKIEŚ SPOOSOBY BY ROZRUSZAĆ TAKI TŁOCZEK????PROSZE POMÓŻCIE BO WYMIANA SZCZĘK POSZŁA NA MARNE.Chciał bym odblokować ten tłoczek bo niebardzo mam kase na wymiane całego cylinderka.Z góry dzięki
  
 
Nie warto regenerować cydinderków hamulcowych. Ich naprawa wystarcza tylko na pewien czas.

Proponuję Ci odwiedzić sklep z częściami do aut zachodnich, gdzie od opla kadeta cylinderek h-cowy tył pasuje 100%. W tamtym roku dałem za niego 35 PLN.
  
 
2 m-ce temu za nowy cylinderek (tłoczek) dałem 37 zł, tak, że nie masz na czym oszczędzać. Nie wiem jakiej marki (zapewne zamiennik) i oryginał też miałem zapieczony.
  
 
Właśnie dzisiaj zrobiłęm tylne hamulce (wymiana szczęk i linki od recznego). W poszukiwaniu gumek (tych na tłoczek i cylinderek) dowiedziałem sie że tego sie nieda kupić osobno i trzeba wymiemiać całość. Oryginał Daewoo kosztuje 130 zł (chora cena). Przy okazji rozebraliśmy jeden hamulec a astrze kolegi - jak się okazuje cały chamulec jest identyczny - wszystkie części są takie same (nawet bębny bo przkładałem) więc jest to następny tani zamiennik . Jeśli są takie same w Astrze to i powinny być w VectrzeA, Asconie, Kadecie. Natomiast po długich poszukiwaniach (wczoraj i przedwczoraj) okazało sie, że w zadnym oplu niema takiej linki ręcznego jak w espero - najdłuższa jest w VectrzeA - wyglada identycznie ale jest krutsza o ok 20 cm więc ostrzegam przed takim zakupem. Linki do espero natomiast produkuje firma Linex w cenie ok 50 zł. Inna sprawa to porawne poskłądanie i regulacja (samoregulator, jak mniemam oplowski patent, jest o kant d... rozbić i nie działa tak jak powinien)