Osłona przegubu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Mam pytanie odnośnie wymiany oslon przegubu, tej strony bliżej koła. Zauważyłem smar wokoł oslony, wiec chce ja wymienic. Czy jest to do wykonania we wlasnym zakresie, jak solidnie sie do tego przyszykowac ? Prosze klubowiczów o porady.

Pozdrawiam
  
 
Jak najbardziej, dosyc prosta czynnosc, ale pobawic sie trzeba. Sprawdz czy masz ja gdzies peknieta, no chyba ze Ci opsaki puscily i dlatego smar ucieka. Aby zalozyc taka oslone musisz wyciagna poloske z przegubu. Zreszta poszukaj w wyszukiwarce, ktoś juz dos dobrze to kiedys opisał. Trzymam kciuki
  
 
Witam
Zapraszam do działu porady:
wymiana
pozdrawiam
Arturek
  
 
Kanał zdecydowanie ułatwia sprawę. Najgorzej jest zdjąć seegera z przegubu, ale ogólnie da sie to zrobić samemu.
  
 
jasne ze kanal ulatwia sprawe ale...w moim przypadku to trza bylo wyjac wahacz i drazek kierowniczy :/ ehh meka no coz...ale po sprawie p.s. sprawdz przy okazji stan przegubu,,,a jak jest ok to daj sporo smaru,,, zebys niee wchodzil ponownie
  
 
Dziekuje wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam
  
 
witam,właśnie jestem po wymianie osłonki,prosta sprawa:najpierw musisz odkręcić nakrętke przegubu klucz 30 nasadowy z solidną rączką,odkręcić dolną nakrętke koncówki wybic klin,zbic całosc skrecic kierownicą do oporu i przegub na wieszchu,nastepnie sciągnij gume wyczysc ze smaru i poszukaj zawleczki ,podwaz choćby drucikiem i masz przegub w ręce dalej juz z górki
  
 
Cytat:
2006-07-07 11:08:04, rafciek pisze:
witam,właśnie jestem po wymianie osłonki,prosta sprawa:najpierw musisz odkręcić nakrętke przegubu klucz 30 nasadowy z solidną rączką,odkręcić dolną nakrętke koncówki wybic klin,zbic całosc skrecic kierownicą do oporu i przegub na wieszchu,nastepnie sciągnij gume wyczysc ze smaru i poszukaj zawleczki ,podwaz choćby drucikiem i masz przegub w ręce dalej juz z górki



Oczywiście można tylko po co odkręcać przegub ?