Tłumik końcowy MK 6 16v

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
pytanko : czy ktoś może wymieniał tłumik z takiego

na jakis bardziej normalniejszy , chodzi mi o to czy bez przeróbek da radę założyc inny prosty tłumik (miałem chyba za ciężką końcówkę i się rura położyła
  
 
ja szukam juz ok. roku i nic innego nie znalazłem oprócz kupienia takirgo samego, z firmy polmostrów
  
 
A dlaczego chcesz wymieniac na inny. Tak pytam z ciekawosci
  
 
A spróbuj od MKVII 1,6 16V, wlot ma z jedne a wylot z drugiej strony...
  
 
mk6 ma bardziej po lewej wyciecie w zderzaku niz mk7. i trzebaby było oszpecac zderzak.
  
 
Cytat:
2006-04-02 02:10:55, mako pisze:
pytanko : czy ktoś może wymieniał tłumik z takiego na jakis bardziej normalniejszy , chodzi mi o to czy bez przeróbek da radę założyc inny prosty tłumik (miałem chyba za ciężką końcówkę i się rura położyła



a ja myslalem, ze mialem dziwolonga w MK V a tu prosze!!
  
 
Ja taki mialem ale sie zapchal po 2 latach i byl produkcji PL a teraz mam od MK5 czyli normalnie rurka wchodzi od silnika i z drugiej strony wychodzi.

Jak sie nie myle to jest to tlumnik motocrafta chyba
  
 
Cytat:
2006-06-29 16:38:06, MacFly pisze:
Ja taki mialem ale sie zapchal po 2 latach i byl produkcji PL a teraz mam od MK5 czyli normalnie rurka wchodzi od silnika i z drugiej strony wychodzi. Jak sie nie myle to jest to tlumnik motocrafta chyba



a spasował do dziury w zderzaku? nie wiem jak w mk5 ale mk7 nie spasuje
  
 
Ja mam wycięcie z boku tak jak MKVI więc czym się różni?? W MkVII były dwa rodzaje zderzaków, do 96 roku z wycięciem z boku a po 96 bardziej ku środkowi.
  
 
Cytat:
2006-06-29 16:42:45, kiepas96 pisze:
a spasował do dziury w zderzaku? nie wiem jak w mk5 ale mk7 nie spasuje



Szczerze to nawet nie wiem ale chyba wogole nie wystaje poza zderzak