Palący się bezpiecznik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Na swój pierwszy wątek na forum obrałem ciągle palący się bezpiecznik, który nie wiem co zabezpiecza. Jest on w puszcze tam, gdzie komp silnika i ma 20A. W książce Etzolda nie ma o nim mowy:



Pali się jak jest upalnie, więc podejrzewam, że mam coś padnięte w układzie chłodzenia (pompa elektryczna?). Silnik czy z nim, czy bez pali tak samo. Może wie ktos od czego on jest? A Omega to 2,5 V6 '94r. Napięcie jest na nim cały czas, bez względu na przekręcenie kluczyka w stacyjce. A tak przy okazji - dmuchawa do chłodzenia kompa włącza się od razu po przekręceniu kluczyka, czy po przekroczeniu jakiejś temp.?

Pozdrawiam!

[ wiadomość edytowana przez: bratyslaw dnia 2006-06-27 15:20:50 ]
  
 
U mnie w tym miejscu jest bezpiecznik od wiatraków chłodnicy i ma 30A. W/g schematu taki własnie być powinien.
  
 
Scooby - mógłbyś sprawdzić, jakie do niego idą kable? U mnie 2 czerwone dość grube. Oryginalnie siedział 20A bezpiecznik. Wszystkie wentyle chodzą. Chyba pojdę śladem kabli by wytropić przyczynę...

Pozdrawiam!
  
 
Nie pruj auta, dzisiaj zobaczę i jutro Ci napiszę, a tak swoją drogą co tam masz za druciarnie?
  
 
W/g schematu są cztery bezpiecznik
10A, 20A, 30A, 40A. Do wszystkich dochodzą czerwone kabelki.
20A jest od wiatraka na chłodnicy klimy ( nie powiem od którego) i prad płynie przez bezpiecznik tylko przy pełnym biegu.

Który rocznik samochodu i jaka klima ( auto, manual)?
  
 
Na razie nie prułem, bo nie miałem kiedy. A jeśli o wiatraki chodzi, to po włączeniu klimy pracują, niezależnie od tego czy ten bezpiecznik jest czy nie. Wiatrak od głównej chłodnicy również działa. A omega to 2,5 V6 rocznik 94 z klimą manualną.
  
 
To
Cytat:
omega to 2,5 V6 rocznik 94 z klimą manualną.



Ułatwia sprawę. Jak napisałem wcześniej, bezpiecznik działa przy pełnym biego ( 2-biegu )

Wiatraki Ci chodzą prawie zawsze na 1/2 czyli oba od klimy są włączone w szereg.

Jeśli jesteś biegły w elektryce to wyślę Ci schemat. Daj email na PRIV
  
 
Poszło na priv