Czwarta predkość regulacji nawiewu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mam problem z czwartą predkościa nawiewu. poprostu nie dziala. Dzialaja predkosci od 1 do 3, natomiast nie wiem z jakiego powodu nie dziaal najszybsza, czawrta predkosc. Macie jakies pomysly?
  
 
Cytat:
2006-06-29 22:30:30, papciak pisze:
Witam. Mam problem z czwartą predkościa nawiewu. poprostu nie dziala. Dzialaja predkosci od 1 do 3, natomiast nie wiem z jakiego powodu nie dziaal najszybsza, czawrta predkosc. Macie jakies pomysly?

no chyba najprostszy i najbardziej oczywisty to sam przelacznik..od tego bym zaczal
  
 
Papciak, wiem że wyda Ci się to niedorzeczne, ale sprawdź jaki masz wstawiony bezpiecznik w obwodzie w którym masz nawiew wewnętrzny.

Jest duże prawdopodobieństwo że masz bezpiecznik o za niskiej wartości, a objaw takiej pomyłki jest taki jak opisałeś.
  
 
a ja się tak na nieładnie podepnę pod wątek i zapytam - czy u was coś daje ten przycisk na prawo od AC - cyrkulacja powietrza - jak go nacisnę zapala się kontrolka, ale w sumie nic się nie dzieje - nie słychać żadnego syyyyyk czy żeby coś tam się w środku przesuwało...
  
 
Cytat:
2006-06-30 10:35:03, elChopin pisze:
a ja się tak na nieładnie podepnę pod wątek i zapytam - czy u was coś daje ten przycisk na prawo od AC - cyrkulacja powietrza - jak go nacisnę zapala się kontrolka, ale w sumie nic się nie dzieje - nie słychać żadnego syyyyyk czy żeby coś tam się w środku przesuwało...



Powinno być słychać takie puknięcie o ile pamiętam.
  
 
puknięcie i delikatny, krótki ssssssyyyyk

ale słychać to tylko na postoju
  
 
Cytat:
2006-06-30 13:22:42, gadas pisze:
puknięcie i delikatny, krótki ssssssyyyyk ale słychać to tylko na postoju


ssssyyyyyk możliwe, ale to pyknięcie (czy puknięcie - jak kto woli), przynajmniej u mnie jest słyszalne też podczas jazdy.
  
 
jak wciśniesz "zamknięty obieg" to troche inaczej zaczyna chodzić dmuchawa...
  
 
Cytat:
2006-06-30 15:44:12, Kolber7 pisze:
jak wciśniesz "zamknięty obieg" to troche inaczej zaczyna chodzić dmuchawa...



Dokładnie - włącz dmuchawę na maksa i wsłuchuj się w szum - gdy zadziała obieg wewn hałas zmienia się bardzo wyraźnie.

Co do tematu - 4. bieg dmuchawy w odróżnieniu od niższych biegów jest sterowany poprzez przekaźnik. wypada sprawdzić w którym miejscu znika prąd.
  
 
Cytat:
2006-06-30 10:35:03, elChopin pisze:
a ja się tak na nieładnie podepnę pod wątek i zapytam - czy u was coś daje ten przycisk na prawo od AC - cyrkulacja powietrza - jak go nacisnę zapala się kontrolka, ale w sumie nic się nie dzieje - nie słychać żadnego syyyyyk czy żeby coś tam się w środku przesuwało...




KOlego zeby ten przycisk zadzialal musi byc samochod na chodzie dopiero wtedy wcisnij i uwaznie sluchaj dlatego ze to dziala na powietrze najbardziej jest to widoczne gdy pada deszcz wlacz ten przycisk a od razu masz szyby zaparowane wten sposob sprawdzisz czy jest dobry czy zly pozdrawiam
  
 
ok to jeszcze raz sprawdzę...