Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2006-05-22 20:18:39 Tak mi sie cos wydaje ze te paliwo to tylko zbieg okolicznosci.. a mozliwosci jest kilka ![]() |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2006-05-22 20:33:24 Kup ten filtr wymien i zobaczysz czy bedzie poprawa.. a potem pomyslimy.. ![]() ![]() ![]() |
kosmat Radomsko | 2006-06-20 09:22:51 no chłopaki pomóżcie od czego tu sie zabrać?? |
zyggy BMW Member E34 520i 24V Warszawa | 2006-06-20 10:58:19 Jakie to auto i silnik? |
![]() ZABA BMW Friend 318 e36 Wroclaw | 2006-06-20 11:11:43 Ciekawi mnie ten temat bo mam ostatnio podobna sytuacje, ale wydaje mi sie ,ze to chyba nie bedzie wina paliwa, tankuje od zawsze i tylko i wylaczne na SHELLU i nie dawno pojawil sie podobny problem,auto czasami przerywa, dam mu wiecej gazu on chwile sie zastanawia i dopiero dostaje kopa ![]() |
![]() Mandrax BMW Friend BMW E-32 750iL V12 Chełmno | 2006-06-20 11:17:17 Witam. Miałem podobny problem z moją betą. 2.0 24V. Sprawdź tylko czy olej nie cieknie po cewkach poprzez fajki na świece w blokach świec. Od zewnątrz aby nie chlapał olej chroni uszczelka podobnie jest do wewnątrz pod pokrywą masz oringi 2 po 3 czyli na każdy blok. Mi przeciekały i olej dostawał sie na świece po rozgrzaniu rozprowadzał sie i iskra ze świecy zmieniała właściwości i działo sie to samo. Poszukaj na forum mojego wątku dot. przerywania silnika.
Znalazłem, poczytaj - link Silnik przerywa ale... [ wiadomość edytowana przez: Mandrax dnia 2006-06-20 11:21:01 ] |
![]() romsi BMW Friend BMW 525 E34 ostrów mazowiecka | 2006-06-20 11:37:13 Kosmat, przeczyśc piny w przepływomierzu i wejścia w kostce bo być może to będzie tego wina,dodatkowo możesz delikatnie poprzyginać okrągłe wejścia w kostce tak aby ściślej wchodziła w przepływomierz.być może że się już wyrobiła i coś nie łączy. |
kosmat Radomsko | 2006-06-20 18:30:59 Dzięki wielkie, bardzo mi pomogły wasze odpowiedzi- narazie nie mam czasu by sie za to zabrać, co do tego wylewania się oleju na swiece-fajki to może to przez to bo mam delikatnie wilgotny blok..może te oringi poszły ![]() ![]() ![]() |
Marek_bmwe30 Łódź | 2006-06-20 21:10:23 powiedz nam jeszcze jaki samochód, bo chyba nie napisales przynajmniej mi umknęło
sprawdź pompe paliwa - niestety chyba u mechanika, czy z nią wszystko halo, bo wtedy co ci się silnik dusi ona może mieć jakieś grymasy i np podawać mniejsze ciśnienie i wtedy będzie tak dokładnie jak napisałeś-będzie się dusić jak się rozgrzeje i nawet na wolnych obrotach przygasać (bo wtedy ssanie odłącza; jak już jest cieply silnik znaczy się). No a reszte oczywiście sprawdź tak jak Koledzy przede mną radzili, bo mądrze pisali ![]() aaa, i warto posprawdzać różne czujniki - przepływomierz, sonda, cz. temp płynu chłodzącego i jakie tam jeszcze masz A co do złej jakości paliwa, to też prawda że właśnie tak się będzie samochód zachowywał, jak napisałeś. Brak mocy i przyspieszenia, wysokie spalanie, nierówna praca. Ja do póki nie przeszedłem na wipałera tak miałem w minimalnym stopniu, zwłaszcza jeśli chodzi o spalanie, które spadło na wipałerku bardzo znacznie. pozdro |
kosmat Radomsko | 2006-06-20 21:24:14 BMW 520i 2.0 24 V r6 jak by ktoś nie wiedział ![]() |
kosmat Radomsko | 2006-06-30 17:56:07 ?? dodam że mam już stały dostęp do sieci |