Brak przyspieszenia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam escorcika 1992 1.8 16v xr3i 130 KM i czuje ze nie ma mocy zmieniałm głowice bo stara mi pękła i czy od żle ustawionego rozrządu może być słabszy? mierzyłem ciśnieni i mam ok13,5 na każdym cylindrze i ale normalnie odpala nic nie wali w silniku i nie wiem czy to rozrząd czy coś innego i terz zaczoł mi bardziej dymić?
  
 
a jakim kolorkiem dymi??
  
 
dymi mi tak na ciemno niebiesko, ciemno szaro ale jak mu tak depne i śmierdzi tak jakby olejem spalonym w środku wydaje mi sie że przy takim motorku to powinien mieć niezłego buta czy to może być od rozrządu?
  
 
uuuuu takie zjawisko to ja mialem w polonezie,,,efekt ===> uszkodzone pierscienie w cylindrach,,,przepuscily olej i wypalanie a w efekcie -> dymienie i fetor
  
 
ale mierzyłem
ciśnienie na cylindrach i mam tak ok 14 ale też zmieniałem głowicę i na starej miałem mniejsze ciśnienie i nie dymił kupiłem drugą bo moja mi pękła i teraż dymi i nie ma przyspieszenia czy to może być od rozrządu? odpala normalnie chodzi równo
  
 
Cytat:
2006-06-25 21:40:34, jaroxr3i pisze:
ale mierzyłem ciśnienie na cylindrach i mam tak ok 14 ale też zmieniałem głowicę i na starej miałem mniejsze ciśnienie i nie dymił kupiłem drugą bo moja mi pękła i teraż dymi i nie ma przyspieszenia czy to może być od rozrządu? odpala normalnie chodzi równo


no to ciśnienie około 14 to nie jest już za prawidłowe...
  
 
z tego co czytałem na forum to tak poniżej 10 to jest już żle a pozatym to autko ma 16lat ale na starej głowicy miałem ok 11,5 i nie dymił a wiec to chyba nie pierścienie?
  
 
moze uszczelniacze ??? szkoda ze ich nie wymieniłes zakładajac nowa głowice bo grosze kosztuje wymiana jak juz jest głowica zdjeta....
  
 
Uszczelniacze wymienie napewno ale wczoraj mu wstawiłem i już dziś prawie nie dymi tylko te przyspieszenie jest dziwne bo jak go wkręcam na obroty to tak do ok 5000obr niby ciągnie ale to chyba nie to ale powyżej to dostaje takie uderzenie jakby turbo sie włanczało?
  
 
tak jak jade pod niewielkie wzniesienie z czterema osobami to na trójce to prawie wogóle nie przyspiesza ciśnienie na cylindrach jest równe ok 13,5 czy od żle ustawionego rozrzadu może byc słabszy dodam jeszcze że odpala dobrze i równo pracuje na wolnych obrotach?
  
 
Proponuję zrobić reset kompa, a przed tym przeczyścić przepływkę... A jęśłi to nie pomoże to pod kompa sie podpiąć i sprawadzić błedy
  
 
a czym przeczyścić przepływomierz?
  
 
Poczytaj na forum !!! Ja zastosowałem dokładne oczyszczenie benzyną ekstrakcyjną ... Miałem na przepływce (na rezystorku) taki czarny nalot !!!
  
 
napewno kupiles glowice od 1,8 130 KM , bo od 1,8 105 KM wyglada tak samo tylko rozni sie walkami rozrzadu.
  
 
kupiłem głowicę o oznaczeniach RQB a 105km ma RDA po czym można poznać czy są wałki od 130km
  
 
Cytat:
2006-06-27 18:54:09, jaroxr3i pisze:
...bo jak go wkręcam na obroty to tak do ok 5000obr niby ciągnie ale to chyba nie to ale powyżej to dostaje takie uderzenie jakby turbo sie włanczało?

Na 100% cos z rozrzadem, albo wałki nie takie.
  
 
no nie wiem bede musiał sprawdzić tylko nie wiem jak? bo tak ciągnie nie bardzo do 4000obr a powyżej dostaje dopiero buta