Rozrzad w essim po V.98

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam . Odrazu napisze ze nie bede przynudzal o tym co ile zmieniac rozrzad itd.

Chce zakupic sobie rozrzad kompletny ale w niektoych sklepach pytaja mnie o miesiac z ktorego jest moj essi bo w maju roku 98 byla jakas zimana dla zetecow. Ja posiadam 1.6 zetec 12.98 W niektorych sklepach mowia ze rozrzad dla zeteca byl i jest taki sam od 92-2000r. No wiec powoli zglupialem i zaczalem szukac informcji w sieci. Znalazlem niewiele. Na allegro przy sprzedarzy kpl. rozrzadow do zeteca pisza ze pasuje dla essich 92-2000 a ta zmiana w maju 98 dotyczy zetecow ale w mondeo. Jestem w kropce. Prosze o pomoc.

Ps Czy zamienniki conti/lucas/gates to dobra opcja czy taki sam kicz jak Dayco?
  
 
tam gdzie ci mydlą oczy tym że rozrząd zmienił się w escorcie już więcej nie idź - taka jest moja rada

w '98 owszem była modernizacja zeteców ale nie dotyczyła ona escorta

co do contitecha i gatesa, mogę z 100% pewnością stwierdzić że jest godny polecenia

jeśli onteresuje cię cena rozrządu orginalnego lub tego zamiennika conti/gates - zapraszam na priva
  
 
oki wiec problem niepasujacej ewentualnie czesci zostal rozwiazany za co serdecznie dziekuje. co do kupna to raczej kupie u siebie w miescie. natomiast mam jeszcze takie pytanie:

skoro kupuje ze tak powiem zestaw skladak czyli wszystko osobno a nie jakis caly komplecik naprawczy to pewnie nie dostane zadnych srub itd. wiec jak sobie z tym poradzic zalozmy wszystko moglbym uzyc ze starego kompletu ale zawsze cos mozna urwac.... i co wtedy mial ktos kiedys podobny problem?
  
 
to jest ten minus zestawów składanych

musisz się udać do sklepu z częściami do forda i kupić osobno śruby i sprężynkę
  
 
Cytat:
2006-07-05 17:22:32, slawas1 pisze:
tam gdzie ci mydlą oczy tym że rozrząd zmienił się w escorcie już więcej nie idź - taka jest moja rada w '98 owszem była modernizacja zeteców ale nie dotyczyła ona escorta



Nieprawda. Była zmiana. Chodzi o zmianę samego paska rozrządu
a nie o modernizację silnika. Zastosowano (oryginalnie) mocniejsze paski i wydłużono okres międzyprzeglądowy (z 90 do 120 kkm).
Informacja z Ford Technical Bulletin.
  
 
popytaj w sklepach o zestaw orginalny fordowski , mnie udalo sie dorwac taki komplecik ze srubami i sprezynka za 320 zl
  
 
Cytat:
2006-07-06 10:05:15, Skolmi pisze:
Nieprawda. Była zmiana. Chodzi o zmianę samego paska rozrządu a nie o modernizację silnika. Zastosowano (oryginalnie) mocniejsze paski i wydłużono okres międzyprzeglądowy (z 90 do 120 kkm). Informacja z Ford Technical Bulletin.


No nie wiem - ja mam z '97 i okres między wymianami w książce serwisowej jest 120kkm. A mój silnik ma kod LH 097G15, czyli został złożony 15.07.1997 w Bridgen.
  
 
Cytat:
2006-07-06 10:05:15, Skolmi pisze:
Nieprawda. Była zmiana. Chodzi o zmianę samego paska rozrządu a nie o modernizację silnika. Zastosowano (oryginalnie) mocniejsze paski i wydłużono okres międzyprzeglądowy (z 90 do 120 kkm). Informacja z Ford Technical Bulletin.



Skolmi, owszem, być może zmieniono pasek /bo numery się owszem zmieniały/ - ale tan nowy numer paska jest przewidziany i do starszych silników jaki i nowszych

Mad - cena dobra, ale nie najlepsza mam te rozrządy w cenie klubowej 315zł
  
 
Cytat:
2006-07-06 11:01:09, slawas1 pisze:
Mad - cena dobra, ale nie najlepsza mam te rozrządy w cenie klubowej 315zł



no to przy nastepnej zmianie wiem gdzie szukac
ale w tym przypadku nie bylo czasu na przesylke , mialem dwie godziny na zmiane paska bo koleś czekal z manelami i smigalismy do niemiec