MotoNews.pl

Czy sa wsrod nas KOLEZANKI? :), czy tylko koledzy...

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam fascynatki zjawiska zwanego CB - czy jestescie wsrod nas? Zakladam, ze tak - pochwalcie sie "soba", swoimi doswiadczeniami, jak rowniez... oczekiwaniami w stosunku do nas... kolegow

szerokosci, 73 i 51

kolezanki sa ukryte i sie wstydza

szkoda, szkoda... moze jednak sie przemoga i odkryja... karty

pare dni temu slyszalem pewien uroczy damski glos pytajacy o droge... zaraz pojawilo sie kilku skorych i chetnych do pomocy...

no tez mialem taki przypadek ,ze pytalem sie z pewnym mobilem jak koreczek pod czestochowa ominac i ECHO, a ze stala z nami pewna kolezanka to postanowila nam pomoc I POMOGLO

Witam Kolegów !
Na razie jestem początkująca i jeszcze prawie nic nie umiem.
Radio (President George) jest już kupione i czeka na zamontowanie (w czwartek to nastąpi). Będzie jeździło w Roverze 825D.
Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość.

Witaj Babuniu , odzywaj się bo damski głos na kanale łagodzi obyczaje niektórych "furmanów". Dawno nie byłem z radiem w Kraku ale w połowie sierpnia będę na pewno . Kiedyś gdy jechałem w nocy i zabłądziłem przez rozkopane ulice to koledzy z bazówek mnie przeprowadzili przez całe miasto jak po sznurku prosto na zakopiankę .
Pozdrowienia dla Krakowa i do usłyszenia12.08. .

Cytat:
2006-06-26 18:03:08, BabciaEwa pisze:
Witam Kolegów ! Na razie jestem początkująca i jeszcze prawie nic nie umiem. Radio (President George) jest już kupione i czeka na zamontowanie (w czwartek to nastąpi). Będzie jeździło w Roverze 825D. Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość.

W porzadny sprzecik sie zaopatrzylas , ale czy przydadza ci sie wszystkie bajery tego radia ??

Koleżanki są napewno.
Dziś niechcący jednej zajechałem
Jak zobaczyła antenkę to tak mnie wyzwała!
Nazwała mnie BURAKIEM
A wszyscy w okolicy zamiast mnie bronić to jej gratulowali.
Naprawdę niechciałem

Cytat:
2006-06-26 20:41:02, pawel0240 pisze: