MotoNews.pl
  

[126] przeniesienie klaksonu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
szukalem w wyszukiwarce i nic nie znalazlem. Chodzi mi mianowicie o klasyczny problem klaksonu gdy sie zaklada nabe. jak go przeniesc na deske, lub inne proste rozwiazanie abym tylko mogl go wlaczac.
  
 
Znajdź sobie kabelek , który odpowiada za spryskiwacz , podepnij sobie klakson pod niego i bedziesz sobie trąbił jednym palcem
A spryskiwacz sobie zrób na jakiś guzik z boku na desce , albo na jakiś taki zwykły przełącznik ... a najlepiej , to sobie zapodaj starą pompkę od Kaszla , tą gumową ...
Pozdro. Piotrek.
  
 
chcialbym sie wlasnie dowiedziec jakie kable odpowiadaja za klakson?
  
 
Zerknij do schematu instalacji elektrycznej.
Tam masz opisane kolory i przeznaczenie przewodów.
Jakby coś to wieczorem, jak wrócę z pracy mogę Ci pomóc.
  
 
czy to takie trudne odkręcić kierownice i pokombinowac?? to raz, a dwa to wejsc pod kaszla podłaczyc prosto do klaksonu?
  
 
nie jestem taki dobry z elektryki i chcialbym zrobic to po najmniejszej lini oporu dlatego zwracam sie z pytaniem do doswiadczonych kolegow.
  
 
Cytat:
2006-07-04 19:12:45, sztos pisze:
(...) chcialbym zrobic to po najmniejszej lini oporu (...)


I tu tkwi problem własnie. Czasem trzeba coś więcej porzeźbić żeby wszystko miało ręce i nogi
  
 
sciągasz kierownice, patrzysz jakie kabelki wedruja do blaszek. wyjmujesz te kabelki, ucinasz w polowie, cokolwiek - podłaczasz przycisk i wsjo gra
  
 
Albo zamiast ucinać wypinasz z jakiej kostki wsówki i jak dobrze zakąbinujesz to plug&play gdzies w okolicy kolumny zapodasz.
  
 
Jak nie wiesz, to zrób tak:
Image Hosted by ImageShack.us

To już jest po najmniejszej lini oporu
  
 
Prawie jak schemat. Już włącznika się nie czepiam ale te dwie kreski do masy byś mógł dodać żeby to jakoś po ludzku wyglądało .

  
 
http://www.edw.com.pl/ea/symbole.html#masa

Zresztą dopiero poznaje możliwości Paint'a
  
 
Jak już nie chcesz wyrywać kabli z kierownicy (ja wyrywalem) to poszukaj kabli o kolorach: szaro-czarny i czarno-fioletowy. Później albo je wyciągnij odcinając od blaszek od wlącznika klaksonu albo znajdź kostkę do której wchodzą, wyciągnij kable od wlącznika i wepnij nowe kable. Nastepnie oba te kable podepnij pod jakiś wlącznik. Musi dzialać bo nie ma wyjścia


EDIT: bląd w druku

[ wiadomość edytowana przez: DAWCY dnia 2006-07-04 22:52:40 ]
  
 
To teraz jeszcze raz spójrz >> TUTAJ << i powiedz co jeszcze jest nie tak w Twoim rysunku .

edit:
DAWCY, jaki "wyciąg"?


[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2006-07-04 22:41:30 ]
  
 
znajdz klakson ( jest kolo pompy hamulcowej) ida do niego dwa przewody masowy i dodatni mase zlap byle gdzie a dodatnik podciagnij od akumulatora do deski w desce wlacznik zainstaluj i od wlacznika do klaksonu oczywiscie mozna zrobic to w ten sposob ze mozna przywac tez masowy ( czyli - )

ps. kup sygnal dzwiekowy od jakiegos innego samochodu typu opel ludzie beda sie dziwic dlaczgo nie kimk kmik i jest normalny klakson
  
 
Cytat:
2006-07-04 22:40:27, Race_D pisze:
To teraz jeszcze raz spójrz >> TUTAJ << i powiedz co jeszcze jest nie tak w Twoim rysunku . edit: DAWCY, jaki "wyciąg"?


Sory ale szybko pisze bo mecz oglądam. Już poprawiam
  
 
przepraszam, że się wcinam w temat, ale nie mogłem się powstrzymać

  
 
Nie ma za co. To teraz kliknij w link, który podałem dwa posty wyżej i powiedz co również w Twoim schemacie nie gra, a raczej gra na stałe . Dobrze, że te rysunki nie pojawiają się w temacie o odpalaniu z przycisku .


[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2006-07-04 23:42:19 ]
  
 
Cytat:
2006-07-04 23:40:56, Race_D pisze:
Nie ma za co. To teraz kliknij w link, który podałem dwa posty wyżej i powiedz co również w Twoim schemacie nie gra, a raczej gra na stałe . Dobrze, że te rysunki nie pojawiają się w temacie o odpalaniu z przycisku . [ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2006-07-04 23:42:19 ]


Rejs do czego pijesz
  
 
Nie no, jestem załamany jeśli tego nie widzicie. Browar dla tego kto pierwszy znajdzie błąd w obu rysunkach