MotoNews.pl

[126] przeniesienie klaksonu

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
szukalem w wyszukiwarce i nic nie znalazlem. Chodzi mi mianowicie o klasyczny problem klaksonu gdy sie zaklada nabe. jak go przeniesc na deske, lub inne proste rozwiazanie abym tylko mogl go wlaczac.

Znajdź sobie kabelek , który odpowiada za spryskiwacz , podepnij sobie klakson pod niego i bedziesz sobie trąbił jednym palcem
A spryskiwacz sobie zrób na jakiś guzik z boku na desce , albo na jakiś taki zwykły przełącznik ... a najlepiej , to sobie zapodaj starą pompkę od Kaszla , tą gumową ...
Pozdro. Piotrek.

chcialbym sie wlasnie dowiedziec jakie kable odpowiadaja za klakson?

Zerknij do schematu instalacji elektrycznej.
Tam masz opisane kolory i przeznaczenie przewodów.
Jakby coś to wieczorem, jak wrócę z pracy mogę Ci pomóc.

czy to takie trudne odkręcić kierownice i pokombinowac?? to raz, a dwa to wejsc pod kaszla podłaczyc prosto do klaksonu?

nie jestem taki dobry z elektryki i chcialbym zrobic to po najmniejszej lini oporu dlatego zwracam sie z pytaniem do doswiadczonych kolegow.

Cytat:
2006-07-04 19:12:45, sztos pisze:
(...) chcialbym zrobic to po najmniejszej lini oporu (...)

I tu tkwi problem własnie. Czasem trzeba coś więcej porzeźbić żeby wszystko miało ręce i nogi

sciągasz kierownice, patrzysz jakie kabelki wedruja do blaszek. wyjmujesz te kabelki, ucinasz w polowie, cokolwiek - podłaczasz przycisk i wsjo gra

Albo zamiast ucinać wypinasz z jakiej kostki wsówki i jak dobrze zakąbinujesz to plug&play gdzies w okolicy kolumny zapodasz.

Jak nie wiesz, to zrób tak:
Image Hosted by ImageShack.us

To już jest po najmniejszej lini oporu

Prawie jak schemat. Już włącznika się nie czepiam ale te dwie kreski do masy byś mógł dodać żeby to jakoś po ludzku wyglądało .

http://www.edw.com.pl/ea/symbole.html#masa

Zresztą dopiero poznaje możliwości Paint'a