MotoNews.pl
  

Ulepszenie 1,6 16v

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy ktos ma jkies metody na podniesienie mocy lub ulepszenie silniczka
  
 
wymiana na większy
  
 
ktoś kiedyś dobrze napisał : pojeździj sobie troche 1.8D i będzie ok z radością wrócisz do swojego
  
 
no mmialem mozliwosc wymiany na wiekszy ale sie zawachalem ale to chyba najrozadniejsze co mozna zrobic
  
 
przejżj sobie tą stronkę , ja sie kilka rzeczy z niej dowiedziałem

silnik
 
 
witam ja juz rok bawie sie tym silnikiem z kolektorem aluminiowym
jak narazie swiece premium brisk filtr stozkowy z dolotem i w izolacji termicznej natrysk na chłodnice zimnej wody naprawde daje , wydech na 50mm dwa tłumiki przeloty koncowy supersprint magnum a i bym zapomniał przepustnica z xr3 cos pieknego jeszcze jak sie wypoleruje mmm dalsze mody to polerka kolektora dolotowego wimiana wydechowego na rs z inna flansza polerka głowicy i ustawienie tego wszystkiego smt6 jak narazie widac efekty seria przegrywa co do reszty esinek to nie miałem godnego rywala
  
 
Cytat:
2006-07-09 13:12:22, dukat82 pisze:
witam ja juz rok bawie sie tym silnikiem z kolektorem aluminiowym jak narazie swiece premium brisk filtr stozkowy z dolotem i w izolacji termicznej natrysk na chłodnice zimnej wody naprawde daje , wydech na 50mm dwa tłumiki przeloty koncowy supersprint magnum a i bym zapomniał przepustnica z xr3 cos pieknego jeszcze jak sie wypoleruje mmm dalsze mody to polerka kolektora dolotowego wimiana wydechowego na rs z inna flansza polerka głowicy i ustawienie tego wszystkiego smt6 jak narazie widac efekty seria przegrywa co do reszty esinek to nie miałem godnego rywala



A skad bierzesz tą wodę do natrysku chłodnicy ?? wiadro w bagażniku wozisz czy jak ??
  
 
Cytat:
2006-07-09 13:27:34, ToFastMKIV pisze:
A skad bierzesz tą wodę do natrysku chłodnicy ?? wiadro w bagażniku wozisz czy jak ??




no nie ten znow swoje
co za koles



a moze przyczepke z prysznicem wozi ze soba albo camping

  
 
mam zbiorniczek z woda i pompka elektryczna za halogenem lewym właczane automatycznie lub przyciskiem
  
 
hmmm


ciekawe

zastanawia mnie fakt jeden jak bedzie wygladac ta chlodnica jak przyjdzie ci jechac po nawierzchni szutrowej w "malym" kurzy

ale oki

za pomysl tylko niewiem na jak dlugo
  
 
ponad rok juz z tym smigam i na wsi nie mieszkam wiec szutrow nie mam
  
 
prosba


zrob fotki i wstaw na forum jak wyglada ten natrysk chlodnicy ????

oki

pozdro

i wszystko sie wyjasni
  
 
jak znajde na to czas to napewno foty sie pojawia
  
 
wiesz to bylo napewno wyjasnilo te tzw niescislosci i bylo by wszystko jasne


bo szczerze byly tu na forum juz bardzio dziwne akcje wiec jak bedzie foto to powinno byc juz oki
  
 
natrysk na chlodnice moge zrozumiec..... tylko co to ma wspolnego z osiagami silnika? to jedynie obniza temperature silnika (plynu chlodzacego) i nie wplywa na mieszanke paliwowo-powitrzna.......
druga sprawa - jaki masz spryskiwacz i pompke? zwykle jak do przedniej szyby? czy cos innego=wiekszego?
  
 
Cytat:
2006-07-09 13:12:22, dukat82 pisze:
witam ja juz rok bawie sie tym silnikiem z kolektorem aluminiowym jak narazie swiece premium brisk filtr stozkowy z dolotem i w izolacji termicznej natrysk na chłodnice zimnej wody naprawde daje , wydech na 50mm dwa tłumiki przeloty koncowy supersprint magnum a i bym zapomniał przepustnica z xr3 cos pieknego jeszcze jak sie wypoleruje mmm dalsze mody to polerka kolektora dolotowego wimiana wydechowego na rs z inna flansza polerka głowicy i ustawienie tego wszystkiego smt6 jak narazie widac efekty seria przegrywa co do reszty esinek to nie miałem godnego rywala

nie miałes rywala ,bo nigdy nie spotkałeś na swojej drodze EVO1!!!!!!!!!!!! no borysek moze coś powiedzieć a serio to wszelkie rzeczy które poprawią fabryke są wskazane!!!!!!no ale bez inwestycji konkretnej kapusty to za dużo nie wyciągnie się


[ wiadomość edytowana przez: renifergt dnia 2006-07-10 23:29:12 ]
  
 
swiete slowa... a tak na marginesie kolega migdal_6 niech sie pochwali co on wyczynia w swoim silniku
  
 
oni zrobia wszystko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i nic więcej nie dodam
  
 
najlepiej robić pomiar na hamowni i wtedy wiadomo czy coś daje jakiś tam natrysk czy nie

bo wiadomo jak człowiek coś sam zrobi to potem nie będzie pisał że kicha wyszła i moc spadła, tylko ...
  
 
Cytat:
2006-07-10 23:30:06, p_s_y_c_h_o pisze:
swiete slowa... a tak na marginesie kolega migdal_6 niech sie pochwali co on wyczynia w swoim silniku



Tiaaaaaaaaa i nowymi halogenami dedykowanymi do ursus c-360