MotoNews.pl
2 Prosba o pomoc!!! Automatyczna skrzynia biegow. SERBIA!!! (151991/72) - NT

Prosba o pomoc!!! Automatyczna skrzynia biegow. SERBIA!!!

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich, mam wielki problem gdyz jestem teraz w Serbii a dokladnie w Czarnogorze i padla mi skrzynia biegow. To znaczy cieknie olej(wydaje mi sie ze z miejsca polaczenia silnika a skrzyni biegow) kiedy wyciagam ta gumowa zatyczke pod skrzynia to saczy sie z tamtad olej. Biegi zmieniaja sie normalnie, zaden blad na wyswietlaczu sie nie pojawil. Moze macie jakies pomysly, chodzi o to zebym cos mogl podpowiedziec tutejszym mechanikom-wydaje mi sie ze nie sa fachowcami!!! Prosze o kazda rade - jestem troche w dramatycznej sytuacji - 1500 km od domu i bez auta. Moze to jakis uszczelniacz???Nie jestem mechanikiem. Moje auto to Omega B MV6 3,0 1995r - Sedan.
Dzieki za pomoc
sory chyba nie ten dzial, ale jestem w kafejce internetowej i nie mam juz czasu zmienic. Prosze o przeniesinie tematu. Przepraszam i dziekuje.

[ wiadomość edytowana przez: luka160 dnia 2006-07-06 14:12:45 ]

hmm
simmering?

kup olej do skrzyni i jak już mają coś robić to niech tylko doleją oleju jak brakuje bo żeby wymienić zimering trzeba wyjąć skrzynie a to ci zejdzie cały dzień na wszystko. jak nie leci mocno to nic ci nie będzie bo z małym sączeniem z tego miejsca jeżdziłęm pare miesięcy aż wskaźnik wkurzenia nie wszedł na czerwone pole , 1500km dojedziesz bez problemu a w domu poczytaj o cieknącej skrzyni w poradach,