Guma łącząca wał ze skrzynią

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam.

Parę dni temu rozwaliła się guma łącząca wał ze skrzynią, wał zaczął wpadać w wibracje i walił o podłogę.

Wszystko juz wymieniłem jest ok, ale to już druga guma po roku czasu. Jeżdżę przewaznie po mieście i robię rocznie 15tys km.
Zaznaczam że guma była oryginalna, nie zadna podroba.

Czy to może być wina krzywego wału czy ostrej jazdy?
Dzieki za odp.
  
 
A może została poprostu przy poprzedniej wymianie źle zamontowana ??
 
 
Gumę zmieniałem sam, i jestem pewien że wymieniłem ja tak ja trzeba. Teraz robili mi w warsztacie, zobaczymy ile przetrwa.

Jednak jadąc na autostradzie przy prędkości 150-170km/h czułem lekkie drgania kierownicy. Wcześniej jak guma dawała oznaki zużycia drgania czyłem już przy 110-120km/h i były to mocniejsze drgania.

Teraz jest ok. Aha, po tym jak mi wymienili tę gumę w warsztacie samochod zaczął tracić obroty, przy włączonej klimie gaśnie. Dzieje się tak i na benzynie i na gazie. próbowałem już resetować komputer ale nic sie podziałało.
W warsztacie powiedzieli jeszcze że rozładował się akumulator (co dziwne bo wcześniej stał 3dni i nic) i musieli go odpalać z klem.

Może to rozprogramowało komputer? Jutro prawdopodobnie jade do serwisu aby go podpieli i ustawili obroty.

Pozdr.