Ciśnienie gazu KME (do nianiula)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
założyłem nowy wątek bo zchodzimy z tematu
ciśnienie gazu ustawiasz na biegu jałowym na 1 bar (teoretycznie)
ja zazwyczaj ustawiam na 1.2 bar i przeprowadzam autoregulację

Cytat:
U mnie natomiast to ciśnienie się zwiększa tak jakby brakowało tego gazu, czy co?



raczej jest go w nadmiarze, nie spotkałem się jeszcze z takim zachowaniem instalki
zawsze istnieje opcja, że czujnik ciśnienia kłamie

dwa linki
instrukcja KME 1
instrukcja KME 2



[ wiadomość edytowana przez: kifer71 dnia 2006-06-24 15:14:50 ]
  
 
autoregulacje tzn autokalibracje , widzę żę na Valteka pownno byc 2,5 przesunięcie, u mnie jest 1, ale mój problem także był i na matriksach. raz jak przeprowadzałem autokalibracje to wywaliło mi nawet 7 ......?!.Mozę wiesz gdzie można by nabyc ten drugi czujnki podciśnieniowy,bo pewnie tez by sie przydał pożniej do zbierania mapy
  
 
Cytat:
Mozę wiesz gdzie można by nabyc ten drugi czujnki podciśnieniowy



poniżej masz link do KME, sprawdź kontakt i zamów, będzie najtaniej

KME

elektronika to dziwna rzecz, czasami daje popalić, a przyczyny kłopotów mogą być prozaiczne np. słaba masa, miałem już tak

a teraz do rzeczy, jak już będziesz miał czujnik kalibracyjny to podstaw go za ten, który masz w aucie i zrób autokalibrację, sprawdź jak się zachowuje ciśnienie, pozwoli ci to wykluczyć usterkę samego czujnika (czujnik kalibracyjny jest taki sam jak ten co masz w aucie, jest tylko do niego dodana specjalna wiązka przewodów)

wróć do matrixa, wtryski są trwalsze i szybsze, ja nie używam valteka, nie mam do niego zaufania
  
 
zorientowałem sie i taki czujnik jest troche "drogawy" nie da się tego jakoś inaczej. A Ty Kifer to masz może swój warsztat i instalujesz tekie instalacje? Możliwe że mółgłbym w niedługim czasie przejeżdzać przez Radom.
  
 
montuje instalki, ale w Tucholi, (kujawsko-pomorskie), pochodzę tylko z Radomia,
pod Radomiem jest jeden z dystrybutorów KME, firma AGCentrum

AGCentrum

pytaj o pana Grabowskiego, nie pamiętam imienia
zna się na rzeczy

[ wiadomość edytowana przez: kifer71 dnia 2006-07-01 14:14:58 ]
  
 
do kifera

Witam

Sprawe ciśnie to chyba muszę przedstawic w warsztacie ale jeszcze inny problem - przy pierwszym przełączeniu czasami szarpie i jak sie okazało jest to problem braku gazu w instalacji. Przy przełączani czasami za poźno załączy się zawór doprowadzający gaz i tego gazu jest za mało i samochód zdycha. Co zaobserowoałem, to nie zawsze tak jest, że zawór nie zdązy się w miarę wcześnie otworzyć . Przy szarpaniu przy przełączaniu , zawór otwiera się na krótka chwile przed przełączeniem i jest klops. Zaobserwowałem to w ten sposób że otworzyłem klapkę tę na zbiornkiu(zbiornik w kole) i było słychać jak załącza się elektrozawór - widać to także na wskażniku - dopóki się nie załaczy to tylko miga czerwona lampka rezerwy, następnie jak się załaczy zawór to jest pokazywany aktualny stan w zbiorniku ale jeszcze miga lampka , która miga aż osiągnie silnik temperaturę . Także problem tkwi w tym jak tu przyspieszyć załączanie elektrozaworu na butli...? Mam jeszcze takie pytanie - co sie stanie jak odwrotnie podłacze kabelki na elektrozaworze tzn . zamienie "+" z "-"