Tylny most

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam prezesów!
Pytanie i problemik techniczny, od jakiegoś czasu szumi (dość głośno)tylny most (dyfer), mechanik powiedział o jakimś dyferencjale czy cuś, podobno trzeba wymienić cały most.
Jakaś podpowiedz? ( acha szum przestaje powyżej 190 )
Pozdrawiam cały L.O.B
DanDan
  
 

Kolega chyba raczy żartować
Powyżej 190kmh??? Hohoho.... Gratuluję kondycji auta.Ja w swojej przy tej prędkości pomimo sporego zapasu mocy i prostej drogi kurczowo trzymałem kierownicę i szum powietrza+silnika raczej wszystko by zagłuszył...
Tak na mój gust najtaniej będzie wymienić na jakiś używany... Tylko gdzie taki znaleźć w dobrym stanie?? To już loteria...
Ale niech się wypowiedzą Ci, co znają się na mechanice!
Życzę pomyślego rozwiązania problemu
Pozdro!
  
 
siemka Dan. jak chcesz tani tylny most to tylko z Poznańskiej giełdy. pogadaj z Dramarem on jest z Poznania może się zorientować w kosztach.
P.S.
przypominam się z uporem maniaka!
  
 
Prezesie DanDan !!

To ja sie chetnie zamienie na mosty, bo moj powyzej 190 zaczyna ryczec do wtoru Bestii

A powaznie... Jak bedziesz chcial to wal jak w dym... Sprawdze cenki na gieldzie.

Pozdrowionka !!
  
 
Dzięki za podpowiedzi,mam okazje wsadzic za 200 stówki z omesi 89, czy będzie pasował ? co z ceną ?
pozd L.O.B
DanDan
  
 
Dan jesli masz okazje wziac most od omy z 89 w dobrym stanie za 200!!! zl to wez 10 szt. mozna na tym ladnie zarobic. Mnie ostatnio most uzywany, z Reichu kosztowal z robota 800 zl. Takze polecem tamten z gory (jesli w dobrym stanie). Tam prawdopodobnie polecial komplet lozysk. A te lozyska kosztuja (np. w serwisie opla 5000zl) a jakies bezfirmowki (ale nowe) cos ok. 2000. Takze lepiej sobie zalatwic sprawdzony caly most.
Ps. No chyba, ze to tylko 1 lozysko przy wejsciu na wal, ale to zadkosc (wtedy sprawa zamyka sie w 100 zl z robota).

No i oczywicha wyrazy uznania za odwage (190 km/h przy sypnietym dyferku )
Opisz jak sie z tym uporasz.
pozdro
  
 
w omesi a byly dwa rodzaje dyfrów. różnią się wielkością obudowy i co za tym idzie długością półosi. trzeba zobaczeć jaki masz a jak będziesz zdecydowany na wymianę to mam gościa z kilkoma dyframi - do wyboru do koloru. ceny nie pamietam ale dowiem się w poniedziałek.
a tak z innej beczki to można sprawdzić w pierwszej kolejności jaki jest stan oleju w dyfrze i ewentualnie go wymienić - zajmuje to max pół godzinki a może pomóc

  
 
Miałem wyciek oleju z mostu , uzupełniłem , bez zmian.
  
 
Ostatnio u mnie też zauważyłem dziwny szum z mostu, całość chodzi podobnie do 2,5 TD . Byłem z tym u znajomego mechanika aby się upewnić i wyrok brzmi łożyska.
Wiem już że nowe są drogie więc prosiłbym o jakieś namiary na szrociki lub osoby posiadające używane mosty w dość dobrym stanie.

Z góry dzięki
  
 
No widzę DanDan, że w końcu wnerwił cię ten most. Faktycznie jak jechałem z tobą to było go słychać nie da się ukryć. Ale do rzeczy. Robert ma rację były dwa rodzaje różniące się wymiarami. Także tutaj musisz zwrócić uwagę na to chyba że wymienisz z półosiami.
  
 
po ile biegają mosty do 3,0sej?? (GORĄCA PROŚBA DO DRAMARA)
a ja z uporem maniaka twierdzę że za chroboty przy ruszaniu na skręconych kołach odpowiedzialny jest most i nic innego< dotyczy mojego postu ( MOST TYLNY OMEGA A)
A ile oliwki miesci się w moście i czy wlać mineral czy syntetyk

pozdro wku#$%^ na te chroboty mega_3 i jego 3,0sej