Problem z DIESLEM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

Witam
Znajomy ma taki problem ze swoim dieslem:
Pomozecie?? Jak cos to GG 4468964
Dzięki

Qrde bedzie ciezko mam essiego 95... 1,8 wiolnossacy dieselek no i po odpaleniu gasnie , trzeba podpompowac pompka reczna i odpali i chodzi ....no i jak sie go zostawi na noc w garazu to rano ten sam scenariusz maska w gore i pompowanie i nie wiem co jest grane
on odpali bez problemu ... ale gasnie i trzeba pompowac paliwo reczna pompka podpompuje sie i ..... odpali na dotyk i ..... chodzi normalnie jak dluzej postoi to znowu odpali .... zgasnie trzeba pompowac i .... chodzi
najsmieszniejsze jest to...ze jesli sobie postawie go tak ze przod jest nizej niz tyl ... np z gooorki gdzies stoi to pali bez problemow ....

regenerowalem pompe, wymienilem wtryskiwacze( bo i tak juz padaly) .... wymienilem pompke reczna i nikt nie wie co sie dzieje
  
 
Jak to co się dzieje ????? Paliwo się cofa. Wstaw lub wymień zaworek zwrotny pomiędzy pompką a pompą, wymień lub dociągnij zaciski końcówek przewodów paliwowych. Wymień oringi pod wkładem filtra paliwa, ostrożnie dokręcając.
PS. ile ta regeneracja pompy kosztowała?
  
 
zmień doradców kolego i niech oddadzą ci kase za regeneracje pompy.
Całe 30zł na wymiane zaworka zwrotnego by załatwiło sprawe.
  
 
A więc tak, znajomy mówi,że :

....no w sumie tez tak myslalem .... wstawilem zwykly zawor zwrotnym inny przewod od pompki recznej do paliwowej i nie mozliwe zeby sie cofalo a historia sie powtarza.....
nie nie jest zapowietrzony ... sprawdzalismy na wszystkie mozliwe sposoby .....filterek paliwa jest wymieniony ... razem z olejem i filtrem olejowym i powietrza


[ wiadomość edytowana przez: Paczo dnia 2007-02-01 23:40:41 ]
  
 
Znajomy ma to samo, tyle ze u niego jak sie okazało dzisiaj zawor zrotny okazal sie pusty - nie odcinał paliwa. Moze ktoś podpowiedziec skąd mozna podebrac taki zaworek? Czy musi byc oryginał?