Chora Omesia na emigracji

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam! Od sierpnia zeszlego roku jestem posiadaczem Omegi 2.0 16v i niestety powoli daje mi sie ona we znaki;/ Jako ze jestem mlodym kierowca i mechanik ze mnie zaden wiec prosze was o pomoc.Od jakiegos czasu silnik gasnie samoczynnie przy wrzucaniu luzu,nie trzyma niskich obrotow.Moze to byc spowodowane uszkodzonym wentylatorem przednim(tym malym) i problemem z chlodzeniem?Zaznaczam ze wentylator byl walniety duzo wczesniej zanim autko zaczelo gasnac.Zeby tego bylo malo z okolic tylnych koł od okolo tyg zaczyna cos dziwnie stukac.im szybciej jade tym stukanie "nabiera rozpedu".A tak na koniec dodam ze jak pojezdze chwile tu i ówdzie to przy wysiadaniu z auta zgrzypi zawieszenie tylko nie wiem ktora ich czesc,podobno simerbloki czesto sie wymienia ale ze nie wiem wiem prosze o pomoc tym bardziej ze obecnie jestem w anglii i chce wrocic autem za niecaly miesiac do polski
  
 
z tego co piszesz to wnoiskuje że nie dbasz o auto......
przedni mały wentylator w 2.0 to wentylator do klimy, obroty to raczej sprawa krokowego ale jak kolego dalej bedziesz tylko tłukł kilometry i nie zaglądał czsami do dobrego majstra to nawet nowe auto zajedziesz, oma i tak jest wyrozumiała dla nygusów mechanicznych , pokup fiata albo beemwe to dopiero kłopot
tak więc nie pytaj co skrzypi tylko jedz do majstra, przez kompa to mozna by powiedzieć że dyferklapa ci nierychsztansuje .i zapaca ci sie lewy tylny poduszek od wielorowkowego wspomagacza zwalniacza.......
  
 
jakbym nie dbal to pewnie by juz dawno na zlomie stala..
Jak pisze sprawa zawieszenia,stukania i gasniecia zaczela sie naraz nie tak dawno.Niestety w obecnej sytuacji nie stac mnie na wizyte u mechanika w anglii gdzie nie wymienia sie poszczegolnych podzespolow tylko np.caly silnik.A jako ze niebawem wracam do polski wiec pytam czy wg. was te wszystkie objawy sa na tyle powazne ze np.nie dojade do polski?

p.s. Przed moim wyjazdem tj.w marcu silnik krokowy byl czyszczony bo obroty skakaly od 500 do 2-3tys teraz takich objawow nie ma,poprostu gasnie..
  
 
jeżeli tak to jedz na ryzyk fizyk .
powodzenia
  
 
Może silniczek krokowy.
Może przepływka.
Może ......
To tyle na temat gaśnięcia na wolnych. Osobiscie stawiałbym na krokowca.
Co do stukania z tyłu. Raczej łożysko koła .
Tak czy siak, skoro piszesz, że mechanik żaden z Ciebie, to proponuję skorzystać z usług warsztatu.
No chyba że lubisz hazard. Trasa z Anglii do Polski w takim razie w sam raz dla Ciebie
  
 
spruboj przeciscic przepustnice. ale trzeba to wykonac bardzo dokladnie, wraz z jej wyjeciem (aby nie zapaskudzic kolektora). od razu kup uszczelke korpusu przepustnicy, bo z tym bywa roznie.
ja to robilem jakies 2tyg. temu i pomoglo. koszt to 1/5l nitro i jakis sztywniejszy, maly pedzelek.
tylko pamietaj, ze wnetrze przepustnicy musi naprawde lsnic
  
 
dzieki,sprobuje cos z tym zrobic w miare mozliwosci.Moze uda mi sie znalesc jakiegos rozbitego vauxhala i wymienic te czesci.

Przedwczoraj przestalo stukac z okolic tylnych koł,magia...
  
 
Witek.

Moja Omega gasla przy uszkodzonej sondzie lambda. Po wymianie sondy jak reka odjal