Zdjêcia. pytanie: co to jest ? na co mo¿e wp³yn±æ ?

Sortuj wg daty:
rosn±co malej±co
Witam

By³bym wdzieczny za uzyskanie wielu informacji typu:
- do czego to s³u¿y (z czym wspó³pracuje, jakie zadania itp.)
- na co ma wp³yw (przestawienie - przekrêcenie, z³y stan)

Cokolwiek co mo¿ecie powiedzieæ, bêdê wdzieczny i chetnie wchlone wiedze, gdyz jak widac jestem zielony.

I. 1 i 2 zdjêcie - pokrêt³a

II. 3 zdjêcie, rurka.. (bardzo zniszczona)

III. plamy oleju kolo korka i w filtrze paliwa (raczej niewielkie)

IV. WTYCZKA .. (nie pod³±czona)

[ wiadomo¶æ edytowana przez: penny_pl dnia 2006-08-05 00:03:31 ]

II dok³dnie nie widaæ : czy ta rurka jest na os³onie kolektora wydechowego?? jesli tak to mo¿e kto¶ wczesniej robi³ sobie szybsze ogrzewanie wnêtrza, tak jak mój znajomy w poldku kiedys mia³

Cytat:
2006-08-05 00:02:54, penny_pl pisze:
Witam By³bym wdzieczny za uzyskanie wielu informacji typu: - do czego to s³u¿y (z czym wspó³pracuje, jakie zadania itp.) - na co ma wp³yw (przestawienie - przekrêcenie, z³y stan) Cokolwiek co mo¿ecie powiedzieæ, bêdê wdzieczny i chetnie wchlone wiedze, gdyz jak widac jestem zielony. I. 1 i 2 zdjêcie - pokrêt³a II. 3 zdjêcie, rurka.. (bardzo zniszczona) III. plamy oleju kolo korka i w filtrze paliwa (raczej niewielkie) IV. WTYCZKA .. (nie pod³±czona)

Witaj,

1. na pierwszych 2 zdjeciach to nie jest pokretlo, tylko "cos" na rurce podcisnienia do MAPSensora. Nie pamietam co robi to "cos", ale to nie jest do regulacji czegokolwiek.
2. jest to przewod prowadzacy gorace powietrze znad kolektora wydechowego do dolotu. To ma byc wetkniete w otwor w tym czarnym podluznym plastiku, ktorego kanal prowadzi do filtra powietrza. Moja jest jeszcze bardziej zniszczona takze nie martw sie zbytnio.
3. Eee... IMO nie jest zle. Zastanawia mnie tylko czemu wkladka filtra powietrza jest zgnieciona. Jak bedziesz skrecal obudowe filtra to zwroc uwage, czy tam wszystko dobrze lezy, bo moim zdaniem nie powinna byc az tak mocno "sprasowana"