MotoNews.pl
  

Pytanie odnośnie układu zawieszania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco


Rysunek poglądowy


Na początku sprawa rysunku jest to rysunek uproszczony i słuzący lepszemu zapytaniu. Mianowicie jak widać na nim załóżmy że dwie półosie stanowią jedną całość i są zespolone z kolumną. Mam dziwne objawy jakiegoś luzu i jest on własnie odczuwalny w tak jakgdyby byl w miejscu zaznaczenia kółkiem. Mianowicie na dołach i przy skrecie odczucie jest takie ze owa kierownica z rysunku nie jest sztywna z osia czyloi tak jakgdyby odczucie ze kola "lataja". bylem juz u kiklu fachmanow mowia ze nic nie widza, ostatni powiedzial ze to moze byc przekladnia. Czy ja sie reguluje i czy to oby przekladania??

[ wiadomość edytowana przez: -JACO- dnia 2006-11-14 16:11:51 ]
[ powód edycji: Poprawki estetyczne ;) ]
  
 
czyli masz uczucie plywania po drodze???
jezeli tak to ja mam ten sam problem tylko ze u mnie to wina tuleji metalowo-gumowych na laczeniu drozka kier. z maglownica(poprostu sie wykonczyly a luzu jakoby na maglownicy u mnie nie stwierdzono...u mnie dodatkowo mam stuki ktore wydaja sie byc w lewym kole i albo to tulejki albo koncowki drazkow...
pozdrawiam
  
 
nie wlasnie nie jak jade na normalnej drodze jest ok nawet male dziury nic nie wykazuja dopiero jak sa jakies wieksze nierownosci kocie lby albo przejazdy kolejowe trmawajowe
  
 
Zapraszam do wątku obok-uwazam ze jest tam sporo informacji które mogą ci sie przydać klik
  
 
wiesz co tomi to raczej z tego co przeczytałem to kolumna moze miec luz jak to najlepiej sprawdzic bo wlasnie po jezdzcie po bruku i skretach na przejazdach itp nawala ile taka nwoa kolumna i gdzie tam najczesciej ten luz sie pojawia?? Łozsyko kolumny mi P. Sławek wymieniał i jest git
  
 
komlumna kierownicza?? jezeli ktos ci robił-wymieniał łożysko na niej to niemoze byc na niej luzu-pozatym gdyby to byl luz na kolumnie kierwonicy to czułbys ze on tam jest a po trzecie to aby sprawdzic czy jest luz na kolumnie kieronicy poruszaj kierownicą góra-dół
  
 
Sprawdz tłumienie amortyzatorów, często na "tarce" właśnie amorki powodują "noszenie" samochodu.
  
 
amorki niowe zostaje tylko maglwonica