MotoNews.pl
3 [BR] Sportowe klocki do Kanta/128/127 (207323/0) - NT
  

[BR] Sportowe klocki do Kanta/128/127

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jakie znacie dostepne klocki do Kanta o podwyzszonych parametrach? Ja znalazlem EBC Green (nr 2116) a Ferodo DS2000 (FCP 29S) chyba juz nie produkuja. Jakies inne znacie? Nie piszcie o Ferodo Premier FDB29 bo to sa zwykle i mam je zalozone.
  
 
Może mintex? Ja mam co prawda niby zwykłe i do tego tarcze mikoda ale mój polonez hamuje na nich świetnie.
Image Hosted by ImageShack.us
  
 
Jaki koszt takich tarcz??
  
 
http://www.mikoda.pl/public/sklep.php?Content=det&id=2483
  
 
Można zdjęcie tarcz a nie pudełka??
  
 
Można
Image Hosted by ImageShack.us
  
 
Dzięki
  
 
mikody dobre sa, stosunek jakosci do ceny na 5 z plusem

ps enes zalozyles tarcze odwrotnie jesli to twoje auto na zdjeciu lewa tarcza z prawej strony i odwrotnie, na pudelku jest napisane uwaga tarcze kierunkowe
  
 
a jak te tarcze mają się do brembo max? które lepsze?
  
 
co to znaczy "lepsze"??
  
 
Cytat:
2008-02-28 20:13:10, Bart128 pisze:
mikody dobre sa,



wg. słownika j. polskiego

Lepszy- st. wyższy od dobry

Więc które są lepsze (efektywniejsze, skuteczniejsze) do jazdy ulicznej?


[ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2008-02-28 20:30:08 ]
  
 
gadalem z kolesiami z mikody, sami powiedizeli ze ich tarcze nacinane i nawiercane nie sa do sportu tylko sa to tarcze tuningowe ktore maja wygladac i niewiele podnosic jakosc hamowania w stosunku do serii. do mocnych rajdowek nie polecali
  
 
Ekstra tarcze muszę sobie takie sprawić przynajmniej na przód a co do klocków polecam lukasy naprawdę dobre klocki mało pylą dobrze hamują na długo wystarczają mam je ponad 1,5 roku i jeszcze z drugie tyle przeganiam nie wiem jak się maja do sportu ale dość agresywnie ganiam i zdają egzaminy więc Polecam
  
 

na Torze Poznań sportowe cc/sc latają na ATE
  
 
no bo ATE to klasa sama w sobie, polecam obejrzec ATE Power Disci.
  
 
ale power disc to chyba już wentylowane?
  
 
i mówili też o gładkich a nie jakich reklamowych rowkach
  
 
Wiem, że założyłem tarcze odwrotnie ale zrobiłem to celowo. Gdzieś w necie znalazłem fotki rajdówek z lat 70tych i początku 80tych i tam tarcze nacinane też były założone w ten sposób. W Mikodzie powiedzieli że właściwie dla hamowania nie ma znaczenia sposób założenia takiej tarczy chodzi tylko o odprowadzanie pyłu z klocków hamulcowych. Moje teraz zgarniają pył do środka a przy standardowym założeniu mają ten pył wyrzucac poza tarczę. Generalnie jestem zadowolony i mogę śmiało każdemu z Was polecic wyroby Mikody.
  
 
A nie myślałeś o hamulcach z łady ??
Ferodo FDS96 leżą na półce w intercarsie.
  
 
brembo max + miekie juridy

szybko sie koncza klocki ale fajnie hamuje za nie duze pieniadze



co do ATE to mam to teraz i nie powiem hamuja ale pedał wydaje sie taki tempy, nie podobaja mi sie to

no i te przebiegi 18tys na jednych klockach , przegiecie