Zależność obrotów od ukl. hamulcowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś w swoim 1.6 zetec miał problem polegający na tym, iż po odpaleniu ciepłego silnika obroty są wyższe od "nominalnych" natomiast po wciśnięciu pedału hamulca spadają do normalnych O dziwo niezaobserwowano tego na zimnym silniczku tylko na ciepłym. Proszę o jakieś sugestie w czym tam można pogrzebać aby się tego pozbyć. Dodam jeszcze że nie pojawia się ten problem przy każdym odpaleniu ciepłego silniczka ale często. Coś wspólnego ma podciśnienie tylko dokładnie co? Co przeczyścić wyregulować wymienić sprawdzić. Fenks z góry w imieniu kolegi użytkownika tego auteczka.
  
 
Witaj.Tak jak piszesz prawdopodobnie coś z podciśnieniem.Stawiałbym na serwo pompy hamulcowej.Nie jest to pewna diagnoza,ale miałem kiedyś tak w Ładziance i w Polonezie.Raz to było padnięte serwo,a w drugim przypadku zatkany zawór na przewodzie serwo-kolektor.Pzdr.
  
 
mam podobnie, u mnie dziwnie też działają hamulce, wydaje się, że zawór w przewodzie serwo-kolektor przepuszcza.
  
 
też to przerabiałem zwłaszcza w Clio 1,4 LPG brata- podczas hamowania silnik spadał na niskie obroty i gasł aby jeżdzić tą renóweczka trzeba było opanować operowanie jednocześnie pedalem hamulca i gazu. Było to szczególnie odczuwalne na gazie bo na benzynce obroty spadały (tak że mrugały kontrolki) ale jeszcze nie gasł na gazie tragedia. Opinie były różne zaczęło się od instalacji LPG wymiana reduktora (całe szczęście że na gwarancji ) pomogła ale tylko troszeczkę i na krótko, wymienił świece (kable chyba też) regulował instalacje, przytykał wlot powietrza do filtra i nic w końcu wymienił serwo i przeszło. Zaraz potem sprzedał więc nie wiem jak długo było ok ale myślę ze to było serwo od hamulców.