MotoNews.pl
  

Jak podlaczyc centralny do alarmu ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w opisie jak podlaczyc kabelki do zamka centralnego zeby mi sie z allarmu zamykal ?? chodzi mi o to ktore z ktorymi podlaczyc przy drzwiach ?? bo tam ide kable do glosnika i zamka centralnego




[ wiadomość edytowana przez: Adus20 dnia 2006-07-20 13:01:51 ]
 
 
jeśli pamiętam idzie tam 5 kabelkow do centrala i 2 do głośników wiec dużo możliwości nie ma a tak na poważnie jest dużo na ten temat w wyszukiwarce sporo tego było nawet kolorki były podane kabelków pozdro
  
 
aha sterowanie jest +
  
 
kabelkow ogolnie idzie 6 z tego 2 do glosnika, a centralny jest fabryczny
 
 
Cytat:
kabelkow ogolnie idzie 6 z tego 2 do glosnika, a centralny jest fabryczny




Mała pomyłka masz racje zagapiem się
  
 
szukalem i nie znalazlemm, moze ktos wie gdzie to bylo a dokladnie to kolory kabelków z centralnego ktory + albo - itp
 
 
up
 
 
jaki alarm ?
magicar ?
ja delikatnie nacinałem isloacje i mierzyłem napieciaa przy zamykaniu i przy otwieraniu
masy są 2
z tego co pamietam
i plus do zamykania , i plus otwierania
aj zrobiłęm wszystko kolo lewej nigi kierowcy - obok wyłacznika bezwładnosciowego pompy ...
pisz dalej co i jak
  
 
no dokladnie sterowanie mam + i to wlasnie robilem kolo nog kierowcy,
 
 
zostala mi tylko jedena zecz a mianowicie podlaczenie przekaznika do pompy paliwa,

tak wygladac schemat elektryczny alarmu



moze mi ktos konkretnie napisac ktore z ktorymi kablami z alarmu mam pdlaczyc ?? silnik 1,3 rok 96 z gory dzieki
 
 
no to UP
 
 
nikt mi nie pomorze
 
 
Niestety nie pamiętam który to przewód, najprosciej wpiąć w obwód wyłącznika uderzeniowego. Pod nogami z lewej strony kierowcy. Jak ja zakładałem alarm, znalazłem obwód pompy za pomocą żarówki. Potrzebny cienki przedmiot tak żeby można było wsunąć go do złącza w skrzynce bezpieczników. Napewno czarny wiec dużo mniej szukania, o ile dobrze pamiętam w złączu z prawej strony ale nie wiem czy góra czy dół.
  
 
te alarmy nieraz "gubią" kod pilota - dzieki temu że mam inaczej rozwiazane zabezpieczenie anty kradziezowe - tego alarmu nie wykorzystuje jako blokada zapłonu
i mogłem auto w zimie odpalić ( zamarzł bym bez niego ), zanim młoda doszła z drugim pilotem i przeprowadziłem procedure programowania pilotów .... ( usterka "zguby" zpowodowała , że pilot nie działał.. wiadomo jakie to ma konsekwencje ..... auto otwarłem kluczykiem , i odłaczyłem syrenkę .... migał se ale co mitam auto stało .... pozdrawiam
  
 
A ja kupiłem sobie sam sterownik bo alarm nie jest mi potrzebnu kto by chcaił ukraść essiego (mowie o moim) a tak na powaznie za 140zł mam wszystko opisane kolorami kabelków i wogole dodatkowo dostaje siłownik klapy bagażnika tez na pilota nie musze wchodzić do auta i ciągnąć za linke wiem że troche drogo jak za sterownik i siłownik ale gość robi tylko zamowiena do fordów i Bum. A instrukcja jest na podstawie esiego
KLIK