HELP! hamulce!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pomozcie bo juz nie mam sily z grzejącymi sie hamulcami i to konkretnie sie grzejacymi bo po przejechaniu 15km kola nie idzie dotknąć (przod)!! a tyl tez jest cieply ale nie az tak bardzo.Wszystko co do tej pory robilem to przeczyszczenie tłoczkow-sa ok , przewody elastyczne raczej dobre po plyn wycieka z nich prawie ciurkiem,zaciski cale przeczyszczone-chodzi lekko,prowadnice klockow przejechane sciernym, układ odpowietrzony...a pedał sztywny zero luzu...co jeszcze mozna zrobic??
przeszukalem forum i nic innego nie znalazlem oprocz rzeczy ktore juz tu wymienilem...POMOCY bo mi lozyska padną!!
  
 

Kiedy miałem problem z grzejącymi sie hamownikami, winny był przewód elastyczny. był widocznie rozwarstwiony od wewnątrz, z wierzchu nie było żadnych śladów. Wymiana jego rozwiązała problem.

Ale wtedy nie miałem sztywnego pedału.
  
 
Może poprostu wymien płyn a przed wlaniem nowego dobrze przepłukaj układ. Ja kiedyś tylko zrobiłem dolewke płynu i trach zaczeły się blokować tłoczki tyle że nagrzewały sie po 3 km. Kilka razy wciskałem tłok i pompowałem nowy do cylinderków, poskładałem i gra do dziś.
  
 
Witam stawiam na przewód hamulcowy. Miałem wczoraj to samo nie odbijał mi hamulec z jednej strony myslałem ze to zacisk. Ale zacisk chodził elegancko. Wymieniłem przeód gumowy pomimo tego ze wyglądał jak nowy ale widocznie gdzies w srodku był walniety. Koszt 60 zł nieorginalny, 120 orginalny. Najlepiej sprawdz sobie tak odkręc koło i wcisnij hamulec potem zacznij ruszac wezykiem jak hamulec ustąpi to wężyk. Pozdrawiam
  
 
Dzeki za porady i wskazowki...chyba wymienie przewody gumowe pomimo,ze wygladaja w porzadku!
Pozdrawiam!
  
 
Podepnę się pod wątek - przednie elastyczne przewody hamulcowe - jaką firmę polecacie?? Z tego co pooglądałem - ceny między 50-120 zł

Pozdr
  
 
Ja też sie podepne - mam tak samo, grzeją mi się hamulce, a po jakim czasie blokują coraz mocniej koła za wyjątkiem prawego tylniego (pedał hamulca też sztywny). Przewody giętkie wymieniałem z przodu w tym roku na wiosne więc powinny być dobre. Co teraz można sprawdzać i dlaczego sie tak dzieje??
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki
  
 
... a mi się blokuje ręczny, ale dzisiaj wymieniam linkę i sprężynki (szczęki już wymieniłem), mam nadzieję że pomoże

Mam też pytanie:
Czy przewody hamulcowe, ale te metalowe mogą przerdzewieć ??
Z lewej strony z przodu wyglądają jak by były trochę zardzewiałe, czy mogą "popuścić" ??

Pozdrawiam.


[ wiadomość edytowana przez: OskaRGD dnia 2006-07-27 10:10:42 ]
  
 
Cytat:
2006-06-26 09:11:25, falcon0 pisze:
Pomozcie bo juz nie mam sily z grzejącymi sie hamulcami i to konkretnie sie grzejacymi bo po przejechaniu 15km kola nie idzie dotknąć (przod)!! a tyl tez jest cieply ale nie az tak bardzo.Wszystko co do tej pory robilem to przeczyszczenie tłoczkow-sa ok , przewody elastyczne raczej dobre po plyn wycieka z nich prawie ciurkiem,zaciski cale przeczyszczone-chodzi lekko,prowadnice klockow przejechane sciernym, układ odpowietrzony...a pedał sztywny zero luzu...co jeszcze mozna zrobic?? przeszukalem forum i nic innego nie znalazlem oprocz rzeczy ktore juz tu wymienilem...POMOCY bo mi lozyska padną!!



No właśnie...pedał sztywny ..zero luzu...i to prawdopodobnie jest przyczyna.Pedał musi mieć lekki luz jałowy .Mozliwe że masz zaatakowany lekko popychacz przy serwie lub samej pompie hamulcowej.Może przy samym pedale ktoś pokombinował ( wyłącznik stopu) i pedał cały czas atakuje.