MotoNews.pl
  

Podświetlenie deski

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko do wszystkich, którzy zmieniali kolor podświetlenia całej deski. Czy wystarczy zmienić tylko kolor żarówek, czy też jest więcej zachodu? I czy w miarę dobre jest tam dojście?
  
 
WYSZUKIWARKA
  
 
to zalezy co chcesz osiagnac
ja jak zmiwnialem to zostawilem biale zarowki dalem folie kolorowa i diody do podswietlenia wskazowek
ale mozna zmienic podswietlenie samymi zarowkami
wiecej w wyszukiwarce
  
 
Najlepiej kupic diody LD np: niebieskie z tego co pamietam posiada ona 2 nogi anode i katode pod katode podłanczamy opornik 2,2 k oma i wstawiamy na miejsce zarówki z tego co wiem nieobedzoe sie bez lutownicy na miejscu + podłanczamy karode na miejscu minusa anode a jeszcze 1 2,2 k oma na 12 v mozna sprubowac podłonczyc na sucho dioda sie niespali ale musi byc juz z oporem bo moge niedokonca opamietac z katoda i anoda
  
 
Tylko po co kombinować, skoro teraz sie idzie do sklepu, sie kupuje diodę juz z zatopionym rezystorem, obliczoną na 12V, w obudowie jak żarówka, ze tylko sie wkłada w oprawke i juz świeci. Do tego z soczewką która rozprasza światło na wszystkie strony, a nie jak normalna dioda LED która skupia światło.


-----------------
czasem tu zaglądam

[ wiadomość edytowana przez: Adam4302 dnia 2006-08-08 23:26:35 ]
  
 
ja na standardowe żarówk założyłem koszulki termokurczliwe i jest git...na czerwono
  
 
czyli mam rozumiec ze jak wyjme te zarowki z tymi koszulkami zielonymi i włoze białe ledy to bede miał takowe podswietlanie ????


a co zreszta czyli wszstkie przyciski??? one tez maja zarowki ????
jak tak to jakie chodzi mi o nawiewy szyby przcyski na desce i w przełacznikach szyb


[ wiadomość edytowana przez: hard-drive dnia 2006-08-09 21:56:37 ]
  
 
Cytat:
2006-08-09 21:27:21, hard-drive pisze:
czyli mam rozumiec ze jak wyjme te zarowki z tymi koszulkami zielonymi i włoze białe ledy to bede miał takowe podswietlanie ???? a co zreszta czyli wszstkie przyciski??? one tez maja zarowki ???? jak tak to jakie chodzi mi o nawiewy szyby przcyski na desce i w przełacznikach szyb


Dobrze rozumiesz (prawie )
Co do reszty pytań...zwalę na Moda ...WYSZUKIWARKA prawdę Ci powie...tyle razy było to szczegółowo omawiane że dasz sobie rady
  
 
O ile pamietam to jest to na tyle prosta operacja, że ktoś wykonywał to na zlocie w bardzo krótkim czasie Czy ten ktoś będzie na najbliższym zlocie?


[ wiadomość edytowana przez: YeLonkoskY dnia 2006-08-09 22:12:51 ]
  
 
Cytat:
2006-08-09 22:11:07, YeLonkoskY pisze:
..."O ile pamietam to jest to na tyle prosta operacja, że ktoś wykonywał to na zlocie w bardzo krótkim czasie Czy ten ktoś będzie na najbliższym zlocie?..."


Zależy o której wersji zmiany myślisz ....opcja samej zmiany żarówek to paręnaście minut.... na spokojnie

Opcja z folią wymaga ze 30-40 minutek...tyle potrzebuje Czarek R. (z piwem w drugiej ręce ) ...jeno diabli wiedzom czy Łon jedzie bo póki co ...coś tam kombinuje ciężko ...trudno go złapać gdziekolwiek i siem czegoś dowiedzieć
  
 
A no własnie, mówiłem o tej opcji z folią bo tą pamiętam ze zlotowych fotek
  
 
Cytat:
2006-08-09 22:42:36, YeLonkoskY pisze:
A no własnie, mówiłem o tej opcji z folią bo tą pamiętam ze zlotowych fotek


Gdybyś chciał cosik w tej wersji to jeszcze trzeba by wcześniej wybrać kolor i zakupić tę specjal folię (filtr reflektorów "estradowych")...handlowo występuje w arkuszach zbliżonych do formatu A4....koszt ok. 7-10zł
  
 
No oczywiście będę szukał, niebieska jest chyba najładniejsza ale jak maja mnie przez nią boleć gały to chyba lepszym rozwiązaniem byłaby zielona...
  
 
Cytat:
2006-08-10 00:32:47, YeLonkoskY pisze:
No oczywiście będę szukał, niebieska jest chyba najładniejsza ale jak maja mnie przez nią boleć gały to chyba lepszym rozwiązaniem byłaby zielona...



jezdze od 2 lat z niebiesko czerwonymi zegarami i mnie galy nie bola
poprostu patrze przed siebie na droge a nie podziwiam zegary i jest ok
  
 
Cytat:
2006-08-10 10:35:28, cezariusz pisze:
jezdze od 2 lat z niebiesko czerwonymi zegarami i mnie galy nie bola poprostu patrze przed siebie na droge a nie podziwiam zegary i jest ok


Tym bar_zi , że koloro-światełko zegarów po przeróbce na ver.foliową jest zdecydowanie łagodniejsze niźli opcja blue- LED

Pragnem podkreślić, że warto w folio wersyi w miejsce istniejących żaróweczek W 3W wpakować W 5W...(tutaj powołuję się na doświadczenia i słowa Czarka R.)
  
 
Cytat:
2006-08-09 23:58:44, bogdan1 pisze:
Gdybyś chciał cosik w tej wersji to jeszcze trzeba by wcześniej wybrać kolor i zakupić tę specjal folię (filtr reflektorów "estradowych")...handlowo występuje w arkuszach zbliżonych do formatu A4....koszt ok. 7-10zł



w jakim sklepie, bo w mm ani w saturnie itp szpejow nie ma??
  
 
Cytat:
2006-08-10 14:00:15, Cwikus pisze:
w jakim sklepie, bo w mm ani w saturnie itp szpejow nie ma??


w K-cach na ul. Iłłakiewiczówny jest special sklep ze sprzętem muzycznym , estradowym, scenowo-oświetleniowym itp. Tam na bank kupisz ...pytasz o filtr na reflektor jakby facio nie zakumał (tam takie zakręcone ludziki czasem sprzedają ...kiedyś zapytałem o folię to takiego karpia wywalił jakbym pytał o dysze do promu Atlantis)
  
 
A ja już się nauczyłem wymieniać te W5W bez zdejmowania zegarów. Trochę akrobatyki ale się da. Wiem, że nie jestem 1 w tej dziedzinie bo ktoś to już opanował przede mną Włożyłem zamiast seryjnych philipsy blue vision i na razie jeżdżę z białym podświetleniem.
  
 
Tjaaa Bogus ma racje... 40 minut z piwem w reku... i na kacu , druga rzecz to to ze rzeczywiscie mnie teraz gdziekolwiek złapac to nielada wyczyn, (duzo roboty, wesele, zmiana auta, kupno drugiego , kobieta i inne pierdoły) A co do zarówek, ja mam teraz wstawione W5W Blue Vision... swiecą na biało, jak ktos chce miec niebiesko-bursztynowe zegary to polecam W3W albo W5W... ja mam fes biało...(tam gdzie powinno)
  
 
ja powiem tak, na zlot zabiore rzeczy do blue ledow i czteropak browara, kto mi to zrobi to dostaje 4 browary bo jak ja sie czegos dotkne to na bank to zepsuje