Pomarańczowa kontrolka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
czasami podczas postoju np. na swiatłach zaświeca mi się pomarańczowa kontrolka silnika. Jak tylko rusze to po około 2 metrach ona gaśnie. Ona zaświeca się tylko czasami podczas zatrzymania się, nie zawsze, co to może być?
  
 
moze zła mieszanka
musisz sprawdzić kody błedów
w omie b przy bezpiecznikach
  
 
Cytat:
2006-08-05 09:34:35, zYx pisze:
co to może być?



Usterka, którą łatwo jest zdiagnozować, spinacz w dłoń i do dzieła.
  
 
Gdzieś czytałem, że dwa kabelki i żaróweczka, ale nie wiem jak to zrobić
  
 
Tylko spinacz.
Resztę znajdż sam wpisz "kody błędów"

Piny w złączu dignostycznym A i B, połączyć SPINACZEM.
Odpalić silnik i liczyć błyski najpierw 12 potem ....

Mam dobry dzień.

[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2006-08-05 11:37:05 ]
  
 
Cytat:
2006-08-05 11:34:28, PiotrS pisze:
Mam dobry dzień. [ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2006-08-05 11:37:05 ]



znowu jakas akcja?
  
 
A jesli już znajde co jest nie tak, np błąd klimy (bo mi sie dwie kreski świecą) da rady skasowac?
  
 
Miałem to samo tylko że kontrolka sie zapaliła i nie zgasła już.
Będy dwa: 64 i 81 Brak mocy i oprócz tego wszystko OK nnawet nic nie ciekło.
Co się okazało uszkodzony wtryskiwacz sterujący.
Nowy 390 Oryginał więc nie jest źle trzeba wymienić.

Aha i jeszcze jedno.
Kumplowi nie paliła 2,5 TD na cipłym.
Oddał do mechanika i mechanik się zawziun
Wymieniał i podmieniał wszystko co mozliwe (sprawdzał)
Został tylko rozrząd z którym absolutnie nic się nie działo.
Decyzja zapadła - wymienia
I jak inny samochód pali w każdych warunkach i przy każdej temperaturze i nie zapala sie kontrolka silniczka (pomarańczowa) przy przegazowaniu.
Na pewno nie we wszystkich przypadkach jest tak samo ale jest to jakiś pomysł.
  
 
Wsadzilem spinacz, wlaczylem zaplon i kontrolka mruga nastepująco: razy: 10-1-10-1-6 a potem to juz dziwnie, w każdym razie nie mruga za pierwszym 12x tylko 10x


Aha, jak odpalilem silnik kontrolnka w ogole zniknęła.

[ wiadomość edytowana przez: zYx dnia 2006-08-05 12:31:39 ]
  
 
Hehe zapomniałem dodać, że 12 to jest kod .
Myślałem że odrobiłeś lekcję o kodach.

12= 1 blysk, przerwa 1 s i 2 blyski co 0,5 sekundy i tak all x3.

Ty masz chyba wrednego simteca wieć początek moze być inny.

Odób lekcję o kodach błędów potem spinacz w dłoń i do dzieła.

Brutal:

Mogliśmy zrobić "jihad" a tak dobry dzień trwa!
  
 
Cytat:
2006-08-05 15:23:04, PiotrS pisze:
... Mogliśmy zrobić "jihad" a tak dobry dzień trwa!



jaki dobry dzien, moj juz sie dawno skonczyl, a kolega zYx niech sie wezmie do roboty
  
 
Oki to jest Simtec i pokazuje mi kody:

0100 - Mass Air Flow (MAF) sensor
1503 - Immobiliser control unit

ale w kolumnie fault jest napisane n/a takze nie wiadomo co jest nie tak?
  
 
100- Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza

Znaczy się popsuty?Wybuch gazu? Wtyczka luźna?

Immobilizer - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera

Zaprogramować trzeba?