Zapach benzyny

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem z zapachem benzyny, który czuć w prawym tylnym nadkolu w momencie jak wysiada się z samochodu po jakiejkolwiek przejażdżce. Mechanik stwierdził, że może trochę paliwo parować i dlatego tak jedzie tym paliwem. Czy to jest możliwe? Zbiornik i w okól niego jest suchutko. Co to moż być? Prosze o pomoc, ponieważ jestem nowy w tym klubie a tak w ogóle to jestem zielony jeżeli chodzi o samochody. Jeżeli był ten problem gdzieę na forum to proszę o link. Ja spotkałem się tylko z tematem zapachu benzyny w czasie jazdy, a z takim przypadkiem nie znalazłem żadnego posta.
Pozdrowiam wszystkich fanów Essiego.

Mechanik mówi bzdury, układ paliwowy powinien być całkowicie szczelny. Podobny problem omawiano wczoraj, czy przedwczoraj na tym foru.

Cytat:
2006-08-04 21:00:31, Mirekm11 pisze:
Mechanik mówi bzdury, układ paliwowy powinien być całkowicie szczelny. Podobny problem omawiano wczoraj, czy przedwczoraj na tym foru.

Może był wczoraj ale nie było mowy o zapachu w tym miejscu. Była mowa o zapachu z przodu samochodu i to podczas jazdy. U mnie zapach pojawia się w momencie kiedy zatrzymam samochód i wyjdę na zewnątrz. Wtedy w prawym nadkolu tylnym jedzie benzyną.

Czyli od strony wlewu paliwa. Trzeba wejść pod samochód i zobaczyć co sie dzieje z plastykowymi rurami wlewu paliwa i w okolicy. Częściowo je widać przez tylne nadkole, przynajmniej u mnie.

PROPONUJE SPRAWDZIC SZCZELNOŚC KORKA PALIWA TJ.PO ODKRĘCENIU GO POWINNO BYC SŁYCHAĆ COŚ JAKBY ZASYSANIE !!!

A jeżeli takigo czegoś jakby ssanie nie ma to znaczy, że korek wlewu jest nieszczelny? Wszędzie dookoła jest sucho. Naprawdę dziwne to jest.

Ale jak nie będzie psssss, to niekoniecznie musi to być korek paliwa. Ale warto sprawdzić, a nuż. Może też się robić duże nadciśnienie w układzie paliwowym z powodu jakiejś niedrożności, ale to o wiele mniej prawdopodobne i poz tym coś wtedy musi puszczać opary.