Więcej koni w omedze 3.0 24V

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich klubowiczów...
od niedawna przyjęto mnie do waszego grona z czego się bardzo cieszę
Mam zamiar zwiększyć moc w swej bryczce oczywiście w taki sposób by auto nadawało się do codziennej jazdy…
myślałem o modernizacji głowicy, montażu sportowych wałków rozrządu, sportowym filtrze i nowym wydechu oraz nad chip tiuningiem...
zastanawiam się nad rozwiązaniami, szukam różnych możliwości technicznych…


Może któryś klubowiczów ma ciekawe rozwiązania w swej omie...

  
 
No jeden ma

Kute bebechy, sportowe walki, inny komputer, i cus pewnie jeszcze innego...

Sam Irmscher w tym paluchy maczal.

I mialo toto 230KM jak wyjechalo z fabryki. C30XEI sie zwie.

... i na Twoim miejscu wiecej bym sie nie spodziewal, a najlepiej nie tykac wcale bo sie stary motorek rozsypie.
  
 
jasne... tylko mv6 nadaje sie do tunningu... a jak ktos sobie znajdzie c30se z przebiegiem 80-120tys niech nie dotyka bo jeszcze popsuje...
cenne rady
aha bron boze nie patrz na omegi lotus bo tam to juz wogole zwariowali i co oni z tego silnika zrobili... irmsher4.0 czy inne próby tuningu tego silnika potwierdzają teze kolegi przedmówcy ze ten silnik jako baza do niczego sie nie nadaje...

dzis mam zly dzień prosze do mnie nie

[ wiadomość edytowana przez: regan dnia 2005-08-03 15:47:50 ]
  
 
a do czego chcesz uzywac to auto?

- do codziennej jazdy wystarczy seria (zauwazalny przysrost zauwazysz dopiero jak sie spluczesz do cna)
- jak chcesz sie scigac, to zmien bestie na seata ibize ...
  
 
Cytat:
aha bron boze nie patrz na omegi lotus bo tam to juz wogole zwariowali i co oni z tego silnika zrobili... irmsher4.0 czy inne próby tuningu tego silnika potwierdzają teze kolegi przedmówcy ze ten silnik jako baza do niczego sie nie nadaje...





Chcesz miec mocny silnik to szukaj C40SE lub C36GET. Tylko duzo swieczek do tego szukania bedzie potrzebne

Chesz miec problem i duzo mniej pieniedzy to dlub w C30SE/SEJ. U mistrzow Swiatkow, magikow polerki kanalowej i innych pacjentow nie majacych pojecia o tych R6.

Cytat:
irmsher4.0 czy inne próby tuningu tego silnika potwierdzają teze kolegi przedmówcy ze ten silnik jako baza do niczego sie nie nadaje...


Nie wiem gdzie ta teze wypatrzyles. Przypierdalasz sie jak zwykle.
Za rozsadne pieniadze wydrutuje sie z tego silnika 20-30KM. Podobnie wydrutowalem swoje MV6.
No chyba, ze z Regana taki magik, ze strokery na 4.0 ma od reki za przyslowiowa "czapke sliwek"
  
 
Cytat:
2005-08-03 15:39:17, DrA pisze:
No jeden ma Kute bebechy, sportowe walki, inny komputer, i cus pewnie jeszcze innego... Sam Irmscher w tym paluchy maczal. I mialo toto 230KM jak wyjechalo z fabryki. C30XEI sie zwie.



Dra zawsze czujny ...
ano jeszcze ma splanowaną glowicę, poprawione kanały w głowicy
i nie powtarzalny wygląd , szczególnie na 18" , a teraz pukający popychacz , ciekawe który? Tyle chwalenia ...

Co do kolegi to odpuść sobie. Auto jak na swój stan techniczny z tamtego okresu jest już dość wysilone, wyjściowy motor ma 157 (chyba tyle) koni. Stosunek włożonej kasy do osiagniętej mocy mija się z celem. Lepiej zadbaj aby twe auto było w pełni sprawne i pozbądż się zużytych części. Popraw dolot, wyrżnij dziurę pod puszką z fitrem idealne miejsce, wstaw power rurę made in castorama , omega B tego nie ma . Załóż jakąś wkładkę a da Ci to ze 2 konie i może trochę moment w dół. Jak będzisz zmieniał wydech to zrób pełne przeloty o może auto wróci do seri . Cały tunnnig tego motoru co warto zrobić za małe pieniądze.

Zresztą ....tuning? Po co, lepiej kupić mocniejszy samochód, zawsze wychodzi taniej ... ciekawe dlaczego .

Trzeba szukać c40se lub c36get inne też mile widziane .
  
 
Cytat:
Popraw dolot, wyrżnij dziurę pod puszką z fitrem idealne miejsce, wstaw power rurę made in castorama , omega B tego nie ma



Czego nie ma ??

Dolotu ?? Puszki filtra ?? Dziury ?? Idealnego miejsca ??
  
 
moj senator ma najlepsze osiągi!!!!!!!bo go rdza odchudziła tak że połowy go niemaheheheh
  
 
moja omega tesh obecnie ma nezłe osiągi.... Tylko zauważalnie non stop stoi w jednym miejscu... wydaje mi sie że ona tak szybko pomknęla aż wróciła...
a co do Swiątka to obecnie ze znanych powodów dobijam Punto z wałkiem od swiatka i na swiatłach tak chodzi jakby sie miał zaraz rozsypać. na kazdym warsztacie mi powiedzieli ze tego cholerstwa nie da sie ustawić przy tym wałku na normalnych obrotach.
Teraz do PiotraS:
Piotrze czy jak przyjde PUNTEM NA ZLOT TO NIE BEDZIECIE MNIE WYŚMIEWALI TAK JAK bmw? BO JA Z BRAKU KASY NA ODREMONTOWANIE OMY MUSZE PORUSZAC SIE PUNTEM....
POZDRAWIAM
  
 
Cytat:
2005-08-03 21:13:07, DrA pisze:
Idealnego miejsca ??



Musisz kręcić zawijasy a ja cyk brzeszczot i 30 cm power rury i juz jest .
  
 
E tam... jedna ma zawijasy... druga nie

No1 - Brzeszczot, kolanko kominowe fi 120 i power rura w B jest
No2 - klucz 10, palec Clebera, lacznik aluminiowy gietki fi 120 i kolejna power rura w B jest



Pierwsza droga byla bo z nierdzewki... 80zl... druga 20zl za 3mb Castorama - Twoj tuner



[ wiadomość edytowana przez: DrA dnia 2005-08-03 23:14:54 ]
  
 
ale myślę DrA, że ta pofałdowana rura wprowadza ci niepotrzebne fluktuacje i zawirowania



nie lepiej byłoby wyciąć dziurę w masce i zapodać wlot w stylu EVO


mitsubishi oczywiście
  
 
Z wypowiedzi, co niektórych kolegów widzę, że mają dużo pojęcia na temat profesjonalnego tubingu R6 i dokonali nie jednej modyfikacji tego silnika…

Cytat:
a do czego chcesz uzywac to auto?


po prostu do zabawy-frajdy tak jak to robią duzi chłopcy

Cytat:
Trzeba szukać c40se lub c36get inne też mile widziane


zastanawiałem się nad tym ale koszt był by podobny czyli modernizacja tego co mam bądź zakup c40se lub c36get i wielka niewiadoma???
a z c30se bez problemu wyciągnę 400 koni bez najmniejszego wysiłku a tyle mi wystarczy
  
 
Cytat:
2005-08-04 09:42:21, dan-cnc pisze:
...a z c30se bez problemu wyciągnę 400 koni bez najmniejszego wysiłku a tyle mi wystarczy



No- jak tak, to rzeczywiście szkoda czasu na tutejszych druciarzy - musisz koniecznie porozmawiać z tym kolegą:

B. szybki aftomat

Ale uważaj:
Gdy ogłosił on, że ma 260KM, to go tutejsi zawistnicy ciupasem z LOB wywalili. Pozostało mu tylko afiszować się avatarkiem z daleka...

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Cytat:
a z c30se bez problemu wyciągnę 400 koni bez najmniejszego wysiłku a tyle mi wystarczy


Oczywiscie Kup tylko dobra wyciagarke...

  
 
Cytat:
2005-08-04 09:42:21, dan-cnc pisze:
a z c30se bez problemu wyciągnę 400 koni



Ja też bym wyciągnął bez najmniejszego wysiłku 400 koni potrzebowałbym tylko około 10 tys ojro na części (używane ) i pracę jakiejś polskiej firmy tuningowej. Choć te 400 to nawet nie zostało osiągnięte ale można byłby się zbliżyć.

Wróć na ziemię kolego ...
  
 
Cytat:
No- jak tak, to rzeczywiście szkoda czasu na tutejszych druciarzy



jak juz będę robił coś to zabiorę się do tego porządnie i wcale nie uważam nikogo za druciarz

a te 400 konna granica, które można osiągnąć na tym silniku w zupełności mi wystarczy i nie potrzebny jest mi żaden motor C40SE lub C36GET, do których części są dużo droższe...

na dzień dzisiejszy to zależy mi na ok. 250 KM i na większym momencie obrotowym i zestrojeniu tego wszystkiego...
wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia, a możliwości to R6 ma
  
 
Cytat:
2005-08-04 11:27:49, dan-cnc pisze:
400 konna granica



WOW!
No to EVO i Lotusy sie chowaja
Nie wspomne o MV6

Proponuje pozostac w tym przypadku przy serii.
  
 
Cytat:
2005-08-04 11:27:49, dan-cnc pisze:
na dzień dzisiejszy to zależy mi na ok. 250 KM i na większym momencie obrotowym i zestrojeniu tego wszystkiego



Zrób, zhamuj, napisz ile i jak, i uzywaj na codzień.
Wtedy zostanę Twoim Fanem.
50 koni ponad serię czyli 25% up. To się da zrobić ale w tej cenie kupić można c40se . a tam jest 270 koni .
  
 
OT:

Cytat:
2005-08-04 10:05:46, Prowo pisze:
... Pozostało mu tylko afiszować się avatarkiem z daleka...



Wygląda, że szybki "Życzliwy" już doniósł byłemu LOB'owiczowi i tenże natychmiast avatarek usunął.
Ale jaja.


A co do tematu, to jak PiotrS.
Przełączam się na stand-by.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec